خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امام رباط کریم اعلام كرد:

پرداخت 313 مورد وام کارگشایی توسط کمیته امداد رباط کریم

کد خبر : ۴۰۴۸۸

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رباط کریم گفت: این نهاد در شهرستان رباط کریم در 9 ماهه اول امسال 313 مورد وام کارگشایی به مبلغ بیش از 223 میلیون تومان به متقاضیان دریافت تسهیلات پرداخت کرده است.

ایلنا- رباط کریم: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رباط کریم اظهار داشت: این نهاد در شهرستان رباط کریم طی 9 ماهه اول امسال 313 مورد وام کارگشایی به مبلغ بیش از 223 میلیون تومان به متقاضیان دریافت تسهیلات پرداخت کرده است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، حسین محمدی گفت: این مبلغ به منظور برطرف شدن مشکلات مددجویان و همچنین نیازمندانی که به کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رباط کریم مراجعه می کردند، پرداخت شده است.

وی افزود: این تعداد وام جهت برطرف شدن مشکلات متقاضیان در زمینه‌های مختلف درمانی، تهیه جهیزیه، پرداخت بدهی، تعمیرات مسکن و... پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان رباط کریم همچنین عنوان کرد: طی 9 ماهه اول امسال بیش از 76 میلیون تومان جهت امور مسکن مددجویان تحت حمایت این کمیته هزینه شده است.

محمدی با بیان این که مبلغ ذکر شده جهت خرید و تعمیر مسکن مددجویان هزینه شده است، خاطر نشان کرد: از این مبلغ 46 میلیون و 500 هزار تومان صرف خرید 9 واحد مسکن مهر و مسکن شهری شده است.

وی افزود: 29 میلیون و 600 هزار تومان از مبلغ ذکر شده نیز صرف تعمیر 40 واحد مسکونی و همچنین بهداشتی کردن سرویس‌های بهداشتی منازل مددجویان هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز