خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش ولایت در شهرستان بهارستان

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۹۲

ویژه برنامه افتتاحیه انجمن فرهنگی ادبی ولایت شهرستان بهارستان تحت عنوان همایش ولایت در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان برگزار شد.

ایلنا- بهارستان:ویژه برنامه افتتاحیه انجمن فرهنگی ادبی ولایت شهرستان بهارستان تحت عنوان همایش ولایت در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، با حضور نکو نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار، ائمه جماعات و دیگر مسئولین ادارات شهرستان به همراه مداحان، شاعران و فعالان عرصه فرهنگ و هنر شهرستان بهارستان ویژه برنامه افتتاحیه انجمن فرهنگی هنری ولایت تحت عنوان همایش ولایت برگزار شد.

حجت الاسلام قلی زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان هدف از برگزاری این مراسم را جمع آوری فعالان عرصه فرهنگ و هنر بخصوص شعرای آئینی شهرستان حول یك محور و هدایت در راستای بروز استعدادهای نهفته این فعالان عرصه فرهنگی برشمرد.

وی در ادامه سخنان خود از انجمن فرهنگی ادبی ولایت بعنوان گام مثبت و منحصر به فرد در توجه به شعرای آئینی شهرستان یاد كرد ودعوت از شعرای نامی كشور و حضور آنان در برنامه های این انجمن را از راهكارهای رشد و تبلیغ انجمن مذكور دانست.

در این مراسم شعرای نامی شهرستان به ذكر و ثنای حق و جایگاه ائمه اطهار(ع) در فرهنگ و زندگی بشری پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز