خبرگزاری کار ایران

سوتیتر/

اصول ایمنی و آتش نشانی به دانش آموزان شهرقدسی آموزش داده شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۱۰

دانش آموزان شهر قدس در برنامه ای آموزشی از سوی آتش نشانی این شهر، مبانی اطفاء حریق و رعایت موارد ایمنی را به صورت تئوری و عملی فرا گرفتند.

شهر قدس - ایلنا: مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قدس با اعلام خبر فوق افزود: این برنامه روزدوشنبه از ساعت 9 الی 11 صبح در محل ستاد فرماندهی و ایستگاه شماره 4 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس با هدف آشنایی با اصول ایمنی در سطح خانواده ها و جامعه برگزار شد.

رضا حیدری در گفتگو با خبرنگار ایلنا افزود: سازمان آتش نشانی شهرداری قدس تلاش خود را برای اشاعه فرهنگ ایمنی و آشنایی و نحوه مقابله با حوادث و كاهش خسارات بكار می برد و مسوولین مدارس، ادارات، مجتمع های مسكونی و شهروندان برای فراگیری اصول ایمنی و آتش نشانی و نحوه استفاده از خاموش كننده های دستی ضمن مكاتبه و یا مراجعه به این سازمان می توانند از آموزش های مربوطه بهره مند شوند.

وی ادامه داد: کارشناسان این سازمان بااستفاده از کتب و کلیپ های تصویری سعی بر آن داشتند تا دانش آموزان عزیز رابا خطرات موجود در سطح خانواده و جامعه خود از قبیل چگونگی برخورد با حریق، چگونگی استفاده از آسانسور در مجتمع های مسکونی، نحوه استفاده از خاموش کننده های پودری و غیره آشنا سازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز