خبرگزاری کار ایران

در دومین روز نمایشگاه؛

رسانه‌ایهای ورامین از نمایشگاه بین المللی مطبوعات تهران بازدید كردند

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۹۷

اصحاب رسانه، خبرنگاران و عكاسان عرصه رسانه شهرستان ورامین از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات تهران بازدید كردند.

ایلنا - ورامین: اصحاب رسانه خبرنگاران و عكاسان عرصه رسانه شهرستان ورامین از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات تهران بازدید كردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این بازدید سه ساعته كه به همت اداره كل و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و شهرستان ورامین برگزار شد، اصحاب رسانه شهرستان از جمله هفته نامه های سفیر ورامین، ارمغان ورامین، فرهنگ اسلام، بهنام، سزای ولایت، وارنا، شهر، خبرگزاری ایلنا، روزنامه كار و كارگر با حضور در غرفه اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به ضمن گفتگوی رسانه ای به تبادل نظر پرداختند.

زهره مهدوی مسئول غرفه اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با مثبت ارزیابی كردن فعالیتهای خبر رسانه‌های شهرستان ورامین گفت: در استان تهران 13 نشریه محلی در قالب هفته نامه، دو هفته نامه، ماهانه و فصلنامه منتشر می شود كه تعداد هفت نشریه آن در شهرستان ورامین بصورت منظم در حال انتشار است.

مهدوی افزود: اصحاب رسانه و خبر شهرستان ورامین از جایگاه ویژه‌ای در سطح شهرستانهای استان تهران برخوردار است و انتشار به موقع و منظم، رعایت قوانین و مقررات مطبوعات، صفحه آرایی جذاب، نحوه خبرنویسی و گزارشگری، درج تصاویر جذاب و مناسب از جمله صفحات آن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز