خبرگزاری کار ایران

علیی مطهری:

اصلاح طلبان روی كاندیدای فراجناحی توافق كنند

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۶۴

اصلاح طلبان نباید مثل مجلس نهم از انتخابات كناره گیری كنند بلكه لازم است از قبل هم فعال تر وارد شوند.

ایلنا: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این كه اصلاح طلبان می توانند برای انتخابات آینده ریاست جمهوری روی یك كاندیدای فراجناحی توافق كنند، در پاسخ به این سؤال كه اگر اصلاح طلبان به صورت واحد، از وی برای كاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری آینده دعوت كنند، آیا خواهد پذیرفت؟ گفت: لااله الاالله.

علی مطهری با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها‏ در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال آینده و حضور اصلاح طلبان در آن، اظهار داشت: معتقدم اصلاح طلبان باید به صورت فعال در انتخابات ریاست جمهوری شركت كنند و تا جایی كه ممكن است روی یك كاندیدای فراجناحی توافق كنند.

وی افزود:‌ به نظر بنده اگر اصلاح طلبان روی یك كاندیدای فراجناحی توافق كنند خیلی بهتر است‎‎؛ یعنی كاندیدایی كه تعصب اصلاح طلبی و اصولگرایی نداشته باشد و فوق جناج بندی ها عمل کند، تا این كه انشاالله سر و سامانی به وضع اقتصاد، فرهنگ و سیاست داخلی و خارجی كشور داده شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: اصلاح طلبان نباید مثل مجلس نهم، از انتخابات كناره گیری كنند، بلكه لازم است از قبل هم فعال تر وارد شوند.

وی گفت: اصلاح طلبان ممکن است و می توانند برای انتخابات آینده ریاست جمهوری روی یك چهره اصولگرا به معنای فراجناحی، که تعصب جناحی اصولگرایی نداشته باشد و از نیروهای خوب اصلاح طلبان نیز استفاده كند، تمركز كنند و هیچ اشكالی ندارد که از او حمایت كنند.

این فعال سیاسی در پاسخ به این سئوال كه اگر در فرض این كاندیدا علی مطهری باشد و اصلاح طلبان به صورت واحد، از وی برای كاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آینده دعوت كنند، آیا علی مطهری این دعوت را خواهد پذیرفت؟ گفت: لااله الاالله.

علی مطهری در پایان گفت:‌ تصمیمی برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری ندارم اما هر وقت دعوت كردند، آن موقع روی آن فكر می كنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز