خبرگزاری کار ایران

همدلی هواداران نامزدها برای توسعه بوشهر

کد خبر : ۸۲۲۷۴

موفقیت هر دولتی، به بهره مندی از دیدگاه همه نیروهای توانمند / هم افزایی دیگر نامزدها نیازمند استمرار دیدگاه اعتدالی می باشد / باید تلاش کنیم همانند از توان نیروهای بومی مان برای تصدی مسئولیت های اجرایی بهره ببریم

ایلنا: بک روز پس از اعلام پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، ستاد تبلیغاتی وی در بوشهر، ضمن دعوت از روسا و مسئولان نامزدهای دیگر، به هم‌اندیشی برای بهره گیری از همه توانمندی‌ها برای توسعه استان پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این نشست بعد از ظهر یکشنبه به میزبانی شورای شهر بوشهر و با حضور روسای ستادهای انتخاباتی سعید جلیلی، محسن رضایی، محمدباقر قالیباف و علی اکبر ولایتی برگزار شد. ضمن اینکه محمد غرضی همانند سایر نقاط کشور، ستادی انتخاباتی در استان نداشت لذا نماینده‌ای در این نشست نداشت

در این نشست همچنین رییس ستاد انتخاباتی دکتر عارف در بوشهر که کاندیدایش از ادامه رقابت انصراف داده بود، حضور داشت.

مسعود شکوهی رییس شورای شهر بوشهر در این جلسه اظهار داشت: با درخواست ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان، یک روز پس از اعلام پیروزی رییس جمهور، نشست با روسای ستاد دیگر نامزد‌ها برگزار شد تا تلاش شود زمینه تعامل و همدلی میان دیدگاههای دیگر برای توسعه استان در دولت آینده فراهم شود.

مسعود شکوهی افزود: روسا و مسئولان ستادهای انتخاباتی ۵ نامزد ریاست جمهوری که در این استان فعالیت تبلیغاتی برای گزینه مطلوب خود داشتند، به خوبی همدیگر را می‌شناسند و بر این نکته متفق القول هستند که موفقیت هر دولتی، به بهره‌مندی از دیدگاه همه نیروهای توانمند بدون خط کشی‌های سیاسی بستگی دارد.

شکوهی با بیان اینکه حضور حماسی مردمی در انتخابات ۲۴ خرداد، جهان را به تعظیم در برابر تلاش ایرانیان برای پیگیری مطالباتشان از طریق صندوق رای واداشته، اظهار داشت: ستاد انتخاباتی حسن روحانی در بوشهر نخستین استانی است که با دعوت از مسئولان سایر رقبا، تلاش دارد زمینه همدلی و همکاری در کنار هم برای توسعه استان و حمایت از مدیران توانمند بومی را فراهم کند.

در این نشست محسن گناوه‌ای رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در شهرستان بوشهر با بیان اینکه باید به سازوکار رقابت سیاسی پایبند باشیم، گفت: هم افزایی دیگر نامزد‌ها با رییس جمهور پیروز برای توسعه کشور، نیازمند استمرار دیدگاه اعتدالی می‌باشد که آقای روحانی وعده داده است.

احمد دشتی‌زاده رییس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان نیز از ابتکار ستاد روحانی تشکر کرد و گفت: اگرچه هرکدام از ما دیدگاه سیاسی ویژه خود را داریم، اما باید تلاش کنیم همانند برخی استان‌های موفق، از توان نیروهای بومی‌مان برای تصدی مسئولیت‌های اجرایی کشور بدون خط کشی‌های مرسوم سیاسی حمایت کرده و جهت توسعه استان کنار هم بنشینیم.

محمدرضا ایرج‌زاده جانشین رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در بوشهر نیز تاکید کرد: همه انتخابات کشور ازجمله انتخابات اخیر سالم بوده، ضمن اینکه این دوره، رقابت نامزد‌ها در فضایی همراه با آرامش برگزار شد.
وی ابراز امیدواری کرد: نشست‌های این چنینی استمرار داشته باشد تا زمینه همدلی میان نیروهای استانی تقویت شود.

یزاف رییس ستاد انتخاباتی علی اکبر ولایتی در استان بوشهر هم پس از قرائت شعری از منوچهر آتشی گفت: ابتکار ستاد آقای روحانی برای جمع کردن مسئولان ستاد دیگر رقبا دور یک میز شایسته تقدیر است، اما ضرورت دارد این نشست‌ها و تلاش برای هم افزایی توان دیگران، استمرار داشته باشد تا شاهد فضایی مطلوب و بدون حاشیه برای رییس جمهور منتخب و مدیر ارشد وی در استان باشیم.

محمدباقر سعادت رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در بوشهر نیز تاکید کرد: روحانی بر اعتدال و بهره گیری از توانمندی همه مدیران کشور با وجود دیدگاه متفاوت افراد تاکید دارد، ضمن اینکه اگر فضای همدلی و کمک دیگران به رییس جمهور منتخب و مدیران وی فراهم نباشد، نه روحانی که هیچ رییس جمهوری قادر به خدمتگزاری مطلوب نیست.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری نشست مذکور، گامی در مسیر همدلی میان نامزد پیروز با هواداران سایر رقبا می‌باشد، اظهار داشت: ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی ظرف روزهای آینده به کار خود پایان می‌دهند.

در این نشست دیگر مسئولان ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در بوشهر به اظهارنظر پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز