خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر عسلویه در گفتگو با ایلنا:

مرکز درمانی عسلویه تنها نام شبانه‌روزی را یدک می‌کشد

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۸۵

این مرکز صبح ها تا ساعت 12 صبح فعال است وعصر ها 5 تا 7 بعد ظهر دایر است / در این مرکز تنها یک پزشک مستقر است.

با توجه به نیاز به مرکزی برای ارائه فوریتهای پزشکی ما از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت استان در خواست چاره اندیشی برای این مهم را داریم.

حسن علیزاده ریس شورای اسلامی شهر عسلویه در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: مرکز بهداشتی درمانی شهر عسلویه که تنها مرکز درمانی این شهرستان می باشد عنوان شبانه روزی را به یدک می کشد و این مرکز صبح ها تا ساعت 12 صبح فعال است و عصر ها 5 تا 7 بعد ظهر دایر است. با توجه به نیاز به مرکزی برای ارائه فوریتهای پزشکی ما از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت استان در خواست چاره اندیشی برای این مهم را داریم.

رییس شورای اسلامی شهر عسلویه در ادامه خاطر نشان کرد: در این مرکز که می بایست به صورت شبانه روزی ارائه خدمت کند تنها یک پزشک مستقر دارد و در صورت بروز هر مشکلی برای این پزشک و یا رفتن او به مرخصی مرکز بهداشت و مردم عسلویه بدون پزشک می مانند و نیروی تزریقاتی این مرکز که مشخص نیست نگبان است خدماتی به ارائه سرویس های متفاوتی می پردازد.

علیزاده در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به حضور مهمانان نورزی در این ایام در شهرستان و نبودن پزشکان آزاد فعال در شهر عسلویه ما شرمنده مهمانانی می شویم که شهر ما را برای مسافرت انتخاب کرده اند و در این شهر نیاز بهداشتی و درمانی پیدا کرده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بیشتر مراجعه کننده گان این مرکز نیرو انسانی شرکت های فعال در منطقه هستند که آنها نیز با این مشکلات دست به گریبان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز