خبرگزاری کار ایران

کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان دیلم تشکیل جلسه داد

کد خبر : ۳۳۹۴۷

کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان دیلم با حضور مسئول کمیته اطلاع رسانی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مسئولان روابط عمومی ادارات چهارشنبه 13 دیماه در شبکه بهداشت برگزار شد.

ایلنا - دیلم: کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان دیلم با حضور مسئول کمیته اطلاع رسانی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مسئولین روابط عمومی ادارات چهارشنبه 13 دیماه در شبکه بهداشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در دیلم، مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان دیلم در این نشست گفت:بایستی راهکارههایی اتخاذ کنیم تا اطلاع رسانی قبل و در ایام الله دهه مبارک فجر به نحو مطلوب و گسترده برای جلب مشارکت و همکاری مردم انجام شود.

عبدالحیسن ناصری افزود: بایستی تلاش کنیم تا مردم بصورت خودجوش در اجرای برنامه ها و جشن های انقلاب مشارکت داشته باشند و در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضوری گسترده و دشمن شکن داشته باشند.

وی بیان داشت: مهمترین هدف برگزاری این نشست این است که به چه طریق و از چه ابزارهایی برای اطلاع رسانی در دهه فجر استفاده کنیم وچگونه مشارکت مردم را برای حضور در برنامه ها و مراسمات جلب کنیم.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر درادامه سخنان خود اظهار داشت: دررویکردهای اطلاع رسانی بایستی به نحوهّ دسترسی مردم به اطلاعات و برنامه های دهه فجر توجه ویژه ای داشته باشیم.

ناصری اضافه کرد: اطلاع رسانی عملکرد هشت ساله ادارات،جلب مشارکت مردم در اجرای برنامه ها، اجرای باشکوه مراسم یوم الله 22 بهمن و تلاش برای حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی از مهمترین محورها و سیاستهای کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیلم در ادامه این نشست گفت: اطلاع رسانی در جامعه بایستی طوری صورت گیرد که آحاد مردم از فرا رسیدن ایام الله دهه فجر مطلع باشند و باعث ایجاد شور و شعف و یادأور خاطرات روزهای پیروزی انقلاب باشد.

مهران غلامشاهی افزود: بایستی شوراهای صنفی و شوراهای شهر وروستا را در برگزاری برنامه های دهه فجر دخالت دهیم و از هماهنگی های بین بخشی دربرگزاری هرچه بهتر این مناسبت استفاده کنیم.

وی ارائه بیلان کاری ادارات بصورت مقایسه ای، برگزاری جنگ های شادی در محله ها وپارکها با همکاری معتمدین مردم و تبلیغات اسلامی و برگزاری جشنواراه بازیهای بومی و محلی را از جمله راههای اطلاع رسانی و جلب مشارکت مردم ذکرکرد.

نماینده خبرگزاری ایرنا دردیلم گفت: روابط عمومی هر اداره تبلیغات و آذین بندی و اطلاع رسانی فعالیتها، بیلان کاری دستگاه خود را درایام دهه فجر انجام دهد.

حسن اکبری افزود: فعالیتها،برنامه ها و پروژه های مهم شهرستان توسط ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان اطلاع رسانی شود.

اطلاع رسانی از طریق رادیو پیام و رادیو بوشهر،اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک،چاپ و توزیع خبرنامه و ویژه نامه دهه فجر،اجرای متنوع برنامه های روز 22 بهمن،دعوت ازسخنران خارج از شهرستان،برگزاری رژه موتورسوران و دوچرخه سواران،استفاده از دانشجویان و دانشگاهها در برگزاری مراسمات و همایشها از جمله پیشنهاداتی بود که از سوی روابط عمومی های ادارات حاضردر جلسه عنوان شد.

توزیع بسته های فرهنگی،آذین بندی سطح شهر و شناورهای صیادی و باری، پخش سرودهای انقلابی واجرای نمایش های طنز خیابانی از دیگر پیشنهاداتی بود که از سوی مسئولین روابط عمومی فرمانداری،ناحیه مقاومت بسیج، فرهنگ وارشاد اسلامی،جهادکشاورزی، اداره ورزش و جوانان و شبکه بهداشت مطرح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز