خبرگزاری کار ایران

آموزشهای تخصصی مدیریت بحران به مدیران ارائه شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۸

قوانین و سیاستگذاریهای کلی در بحث سوانح و حوادث بایستی به فرمانداریها ابلاغ شود و آموزشهای لازم بصورت گسترده به اقشار جامعه داده شود.

ایلنا - دیلم: فرماندار دیلم گفت: قوانین و سیاستگذاری های کلی در بحث سوانح و حوادث بایستی به فرمانداریها ابلاغ شود و آموزشهای لازم بصورت گسترده به اقشار جامعه داده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ماشااله احمدی ظهر امروز در سومین نشست شورای سلامت شهرستان دیلم با موضوع بررسی مخاطرات شهرستان در سوانح و حوادث غیرمترقبه در فرمانداری افزود: دوره آموزشهای تخصصی در مدیریت بحران بایستی برای مدیران شهرستان برگزار شود تا مدیران علم، آگاهی و آمادگی مقابله با بحران را داشته باشند.

وی تصریح کرد: تمامی اعضای شورای سلامت ملزم به پیگیری و اجرایی کردن مصوبات این شورا هستند.

احمدی بیان داشت: ادارات شهرستان بایستی به وسایل اولیه آتش نشانی،جعبه کمکهای اولیه و موارد خاصی که ایمنی را برای پرسنل و مراجعه کنندگان ایجاد می کند را تهیه کنند.

فرماندار دیلم بر ضرورت آموزش،گفتگو و دادن تذکر به متصدیان و اماکن فرو ش موادغذایی در مرحله اول از سوی بازرسین بهداشتی و درمراحل بعدی صدوراخطاریه و معرفی متخلفین به مراجع قضایی تاکیدکرد.

وی از راه اندازی جمعیت هلال احمر درشهرستان دیلم در هفته گذشته خبر داد و از مسئولین ادارات خواست با این ارگان نیز همکاری لازم را داشته بانشد.

در ادامه کارشناس بهبود تغذیه جامعه به مناسب 24 مهرماه روز جهانی غذا مطالبی در خصوص اهمیت تغذیه در این نشست عنوان کرد.

در ادامه این نشست کارشناس مسئول دبیرخانه بهداشت ودرمان در سوانح وحوادث غیرمترقبه استان مطالب مفیدی در خصوص مدیریت بحران و مخاطرات استان بوشهر و شهرستان دیلم بیان کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز