خبرگزاری کار ایران

جشنواره ملی رضوی 17 شهریور در ایلام برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۴۴

نماینده جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در ایلام زمان برگزاری این جشنواره در مرکز این استان را 17شهریورماه همزمان با دهه کرامت اعلام کرد.

ایلنا: علی ادیب در گفتگو با خبرنگاران گفت: جشنواره امسال با موضوع خاطره نویسی و سفرنامه نویسی برای دومین سال متوالی در ایلام همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا وی ادامه داد: ۱۳۵ اثر از سراسر کشور تاکنون در این دو بخش به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام ارسال شده است.

نماینده جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در ایلام با بیان اینکه جشنواره سفرنامه نویسی و خاطره نویسی رضوی از سری برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است، افزود: این جشنواره به مناسبت میلاد با سعادت عالم آل محمد (ص) حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و همزمان با دهه کرامت در مرکز استان برگزار می‌شود.

ادیب اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین بویژه امام رضا (ع) و گرامیداشت تولید کنندگان و پدیدآورندگان آثار بر‌تر فرهنگی هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا (ع) و کمک به انتشار گسترده‌تر این آثار را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

وی اضافه کرد: کلیه تمهیدات لازم برای اجرای باشکوه این جشنواره در استان فراهم شده است.

ادیب تاکید کرد: کمیته‌های مختلف جشنواره از جمله داوری، اسکان و پذیرایی، برنامه ریزی و اجرا، اطلاع رسانی و شورای مشورتی برای برگزاری باشکوه این جشنواره در استان تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود و در مجموع در هر بخش هشت نفر به عنوان برگزیده انتخاب و از آنان تجلیل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز