خبرگزاری کار ایران

دیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام خبر داد:

پیشبینی اعتبار ۳۰ میلیارد ریال برای برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی کمیته امداد استان

کد خبر : ۸۸۵۱۳

در سال جاری اعتباری به مبلغ۳۰ میلیارد ریال برای برنامه های اوقات فراغت تابستانی جوانان و نوجوانان تحت حمایت در استان پیش بینی شده است.

ایلنا: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام در مراسم افتتاحیه کانونهای اوقات فراغت تابستانی کمیته امداد ایوان گفت: در سال جاری اعتباری به مبلغ۳۰ میلیارد ریال برای برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی جوانان و نوجوانان تحت حمایت در استان پیش بینی شده است.

به گزارش ایلنا علی حسین احمدی در این مراسم اظهار داشت: در تابستان سال جاری قرار است مجموعا قریب به ۹ هزار نفر از دانش آموزان دبیرستانی تا مقطع ابتدائی و خانواده‌های تحت حمایت در اردو‌ها و دوره‌های آموزشی غنی سازی شوند.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه هایب غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، ایجاد کانونهای دائم و موقت تربیتی و آموزشی است که با پیام ورزیدگی جسمی، نشاط، شادابی و ایجاد انگیزه برای این عزیزان ساماندهی می‌شوند.

احمدی با توجه به اینکه یکی از اهداف مهم امداد توجه به برنامه‌های فرهنگی و تربیتی است افزود: برگزاری اردوهای درون استانی و برون استانی و ایجاد دوره‌های آموزشی برای جوانان و نوجوانان تحت حمایت در زمینه نشاط و غنی سازی اوقات فراغت آنان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز