خبرگزاری کار ایران

برگزاری نماز وحدت با حضور مرزبانان و مرزنشینان مهرانی

کد خبر : ۸۵۱۲۲

مرزبانان مهران همزمان با مرزنشینان شهرستان مهران با شرکت در نماز وحدت با آرمان شهیدان تجدید میثاق کردند.

ایلنا: «غلام صحرایی» فرمانده هنگ مرزی مهران اعلام کرد، مرزبانان مهران همزمان با مرزنشینان و مردم سلحشور شهرستان مهران با شرکت در نماز وحدت با آرمان شهیدان تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایلنا سرهنگ صحرایی تصریح کرد جمعی از مرزبانان مهران با حضور در محل نمازخانه سپاه پاسداران به همراه دیگر مسئولین و مردم این شهرستان ضمن اقامه نماز وحدت به مناسبت هفته وحدت و پایداری، با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر ایران اسلامی به خصوص شهیدان شهر مهران تجدید میثاق کردند.

وی خاطرنشان ساخت: در این مراسم «نصیری‌پور» فرماندار مهران ضمن تشکر از شرکت کنندگان در این مراسم پرفیض و گرامیداشت هفته وحدت و پایداری، مردم این شهرستان را مظلوم و قهرمان خواند. وی همچنین از مردم همیشه در صحنه مهران به خاطر مشارکت حداکثری در خلق حماسه سیاسی تشکر نموده و عملکرد نیروهای نظامی و انتظامی و به ویژه هنگ مرزی مهران در تامین امنیت انتخابات را مورد تقدیر قرار داد.

هفته وحدت و پایداری مردم مهران هر ساله از۴ تیرماه به مدت یک هفته به مناسبت آزاد سازی شهر مهران از چنگال رژیم بعث عراق و مقاومت بی‌نظیر مردم این شهرستان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز