خبرگزاری کار ایران

طرح اوقات فراغت شهرستان ایلام آسمانی‌ها افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۰۹

طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان ایلام با عنوان آسمانی‌ها، در مسجد ثقلین و کانون صراط آغاز شد.

ایلنا: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در مراسم آغاز به کار این طرح در ایلام، گفت: کلاس‌های اوقات فراغت با محوریت آموزش‌های قرآنی از ابتدای تیرماه آغاز و تا دهه کرامت ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا وی، افزود: برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد با هدف آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با فعالیت‌های این کانون‌ها و زمینه‌سازی جهت بروز استعدادهای درخشان آن‌ها اجرا می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، با بیان اینکه تقویت کارکردهای مساجد از برنامه‌های اوقات فراغت است، ابراز کرد: ایجاد نشاط دینی و مقابله با تهاجم فرهنگی از وظایف کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هستند که توجه به این امر نیازمند توجه هرچه بیشتر مسئولان دارد.

حجت الاسلام چراغی‌پور، یادآور شد: برگزاری کلاس‌های قرآنی و نهج البلاغه، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی، بازدید از مراکز صنعتی و برپایی نمایشگاه از آثار شرکت کنندگان در طرح‌های اوقات فراغت از جمله این برنامه هاست.

وی، با بیان اینکه در حال حاضر ۶۲ کانون فرهنگی و هنری مسجد در شهرستان ایلام فعالیت دارند، افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته کلاس‌های آموزش قرآن کریم، طرح تلاوت نور و جلسات قرآئت قرآن در تمامی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان صورت می‌گیرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، با اشاره به استقبال گسترده جوانان و نوجوانان از فعالیت‌های فرهنگی در مساجد، تصریح کرد: در حال حاضر در حدود ۳ هزار جوان و نوجوان ایلامی از برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد در سطح استان بهره‌مند شده‌اند.

حجت الاسلام چراغی‌پور خاطرنشان کرد: تلاش برای ارتقا اقامه نماز و معرفی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به جامعه از دیگر رویکردهای برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام است.

گفتنی است، در این مراسم حجت الاسلام جواد نوری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام و جمعی از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان ایلام حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز