خبرگزاری کار ایران

مختومه شدن 70درصد پرونده‌های مددکاری اجتماعی در کلانتری‌های ایلام

کد خبر : ۸۴۷۷۵

درسه ماهه ابتدای سال جاری یک هزار و313 نفر به مرکز مشاوره انتظامی استان ومددکاران مستقر درکلانتری‌ها مراجعه کرده‌اند.

ایلام: فرمانده انتظامی استان "ایلام" با اشاره به ارائه خدمات مشاوره‌ای به یک هزار و313 نفر درسه ماهه ابتدای سال جاری گفت:70درصد این پرونده ها قبل از ارجاع به مرجع قضایی به مصالحه انجامیده است.

به گزارش ایلنا سردار"علی دولتی" درتشریح این خبر گفت: درسه ماهه ابتدای سال جاری یک هزار و313 نفر به مرکز مشاوره انتظامی استان و مددکاران مستقر درکلانتری‌ها مراجعه کرده و از خدمات مشاوره ای کارشناسان بهره گرفته‌اند.
وی اضافه کرد:از این تعداد 65 درصد مشاوره های خانوادگی،7درصد روانشناختی، 11درصدحقوقی، 10درصد انتظامی و 7 درصد نیز سایر خدمات مشاوره‌ای بوده است.
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه 820مورد پرونده ارجاعی به مددکاران اجتماعی درکلانتری‌ها به مصالحه انجامیده است، گفت: این آمار بیانگر این است که 70درصد پرونده‌های مددکاری اجتماعی درکلانتری‌های استان قبل از ورود به چرخه قضایی درکلانتری مختومه شده است.
این مقام مسئول تصریح کرد: در این مدت 35 مراجعه کننده نیز از طریق مرکز مشاوره انتظامی استان به نهادهای حمایتی وخدماتی از جمله کمیته امداد وبهزیستی معرفی شده‌اند.
سردار دولتی درادامه با اشاره به عملکرد موفق این مرکز درسال گذشته گفت: تقویت کمی وکیفی مرکز مشاوره در مرکز استان و مددکاری کلانتری‌های سطح استان در دستور کار معاونت اجتماعی انتظامی استان قرار دارد.
فرمانده انتظامی استان ایلام ابراز امیدواری کرد: تلاش‌های کارشناسان و مددکاران مرکز مشاوره آرامش بتواند التیام بخش برخی دردهای اجتماعی شده وآرامش را به خانواده‌های نیازمند هدیه نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز