خبرگزاری کار ایران

احمدی نژاد:

گسترش عدالت در کشور ریشه‌ای الهی دارد

کد خبر : ۸۰۴۷۲

قدرتمند شدن انسان‌ها نیز برای شیاطین مشکلاتی فراهم خواهد کرد و عرصه برای آنان تنگ می‌شود.

احمدی نژاد اظهار داشت: بدون استقرار عدالت انسان‌ها توانمند نمی‌شوند و این مهم باید همواره مدنظر باشد و در این راستا هم شیاطین مانع گسترش عدالت می‌شوند.رئیس جمهور عنوان کرد: شیاطین می‌دانند که با وجود عدالت مشکلاتی برای آنان پیش می‌آید چون عدالت در تلاش است تک تک انسان‌ها را قدرتمند سازد.

به گزارش ایلنا  احمدی‌نژاد تصریح کرد: قدرتمند شدن انسان‌ها نیز برای شیاطین مشکلاتی فراهم خواهد کرد و عرصه برای آنان تنگ می‌شود.

رئیس جمهور گفت: عدالت نیز تنها توسط انسان‌های بزرگ ایجاد می‌شود انسان کوچک هیچگاه نمی‌تواند عدالت را گسترش دهد.

وی ادامه داد: موضوع اصلی آفرینش هم ایجاد عدالت است چراکه خداوند هرکس را آفریده به او ارزش داده و باید انسان‌ها با توانمند شدن عدالت را گسترش دهند.

این مسئول عنوان کرد: انسان‌های ناتوان هیچگاه توانایی گسترش عدالت را ندارند و عدالت بهترین فرصت برای توانمند شدن جوامع است.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: عدالت سخت‌ترین بخش و اولین قدم پیشرفت انسان‌ها است که باید در این راه پافشاری کرد.

منظور از ساختن کشور، تلاش برای استقرار حیات طیبه وجامعه سعادتمنداست.

احمدی نژاد اضافه کرد: منظور از ساختن کشور، تلاش برای استقرار حیات طیبه، جامعه ای سعادتمند، سرشار از محبت، رفاه و امنیت خاطر است و جامعه ای به چنین جایگاه و سطحی می رسد که در آن تک تک افراد و انسانها متعالی و بزرگ شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز