خبرگزاری کار ایران

پلیس خواستار توجه مردم در هنگام خریدهای اینترنتی شد

کد خبر : ۷۶۰۷۴

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پلیس ایلام به خانواده ها توصیه کرد در هنگام خریدهای اینترنتی مراقب کلاهبرداران باشند.

ایلنا-ایلام: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پلیس ایلام به خانواده ها توصیه کرد در هنگام خریدهای اینترنتی مراقب کلاهبرداران باشند.

به گزارش ایلنا از ایلام، سرگرد "علی عباس کسانی" گفت: راحتی در معاملات و گستردگی حق انتخاب موجب شده تا افراد به خریدهای آنلاین اینترنتی بیشتر روی آوردند.

وی اضافه کرد: کلاهبرداران در فضای مجازی در عین حال با استفاده از عدم اطلاع یا کم دقتی خریداران و مشتریان، خانواده ها را با تهدید ها و آسیب هایی مواجه می کنند.

رئیس پلیس فتا استان ایلام در ادامه به خانواده ها توصیه کرد: در هنگام خرید های اینترنتی از فروشگاه هایی که آن ها را می شناسید و یا دارای نماد اعتماد از وزارت بازرگانی هستند خردید کنند.

وی با اشاره به اینکه هر فردی می تواند با هر نامی یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کند گفت: خانواده ها در هنگام خرید آنلاین باید از مدیر و گردانندگان فروشگاه احراز هویت کنند.

سرگرد "کسانی "تصریح کرد: اولین پیش فرض برای کنترل اصالت و سالم بودن خدمات یک فروشگاه الکترونیک این است که کالاهای مجاز ارائه کند.

سارقان کفش های چرمی در شهرستان دره شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان "دره شهر" در استان ایلام از دستگیری دو سارق خبر داد که 700 جفت کفش چرمی را در فروشگاهی در تهران به سرقت برده بودند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "جهانگیر زارعی" در تشریح این خبر گفت: این دو سارق پس از فروش کفش های مسروقه در شهرستان دره شهر مخفی شده بودند.

وی ادامه داد: با تلاش کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان این دو متهم که در حاشیه شهر مخفی شده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر تصریح کرد: متهمان ابتدا منکر سرقت شدند وی با مشاهده مدارک و مستندات موجود چاره ای جز اعتراف نداشتند و به سرقت 700 جفت کفش از فروشگاهی در تهران اعتراف کردند.

گفتنی است متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز