خبرگزاری کار ایران

عملکرد بخش تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تشریح شد

کد خبر : ۷۵۹۵۳

پس از بررسی‌های صورت گرفته 8 طرح تأیید و جهت اخذ کد پژوهشی به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و وزارت نیرو ارسال شد، که تاکنون 3 طرح موفق به اخذ کد ملی شده‌اند و مراحل عملیاتی انجام طرح‌های مذکور شروع شده است.

ایلنا-ایلام: رشیدی معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، عملکرد بخش تحقیقات شرکت در سال 91 را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا از ایلام، معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت با بیان اینکه لازمه انجام صحیح پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی، اداری، تحقیق و پژوهش است، گفت: اولویت‌های تحقیقاتی در سال 91، با توجه به مشکلات موجود در صنعت آب و فاضلاب و با توجه به اصل نوآوری و استفاده از فناوری‌های جدید اعلام شده بودند.

وی افزود؛ سال گذشته 17 پروپوزال در ارتباط با اولویت‌های مختلف پژوهشی به دبیرخانه کمیته تحقیقات شرکت ارائه شد و پس از بررسی‌های صورت گرفته 8 طرح تأیید و جهت اخذ کد پژوهشی به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و وزارت نیرو ارسال شد، که تاکنون 3 طرح موفق به اخذ کد ملی شده‌اند و مراحل عملیاتی انجام طرح‌های مذکور شروع شده است.

وی ادامه داد؛ تعداد 10 طرح تحقیقاتی که جزء اولویت‌های تحقیقاتی سال‌های 90 و 91 می‌باشند هم اکنون در دست انجام هستند که عموماً با توجه به ماهیت طرح‌ها و مدت زمان اجرای آن‌ها بیشتر از 2 سال طول خواهد کشید.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت اضافه کرد: کمیته تحقیقات شرکت با هدف کمک به انجام طرح‌های پژوهشی، دانشجویی مرتبط با صنعت آب و فاضلاب نسبت به حمایت از 7 پایان نامه دانشجویی با موضوعات مختلف اقدام نموده است، و تفاهم نامه‌هایی نیز با مراکز علمی و دانشگاهی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و مرکز جهاد دانشگاهی ایلام انجام شده است.

رشیدی خاطر نشان کرد راه اندازی کتابخانه علمی ستاد شرکت و حضور فعال در همایش‌های علمی مختلف از جمله فعالیت‌های کمیته تحقیقات در سال گذشته بوده است.

شایان ذکر است واحد صادر کننده مجوز و کد ملی دفتر آموزش تحقیقات و فناوری وزارت نیرو می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز