خبرگزاری کار ایران

زبان هنر بیشترین تاثیر را در افزایش احساس امنیت دارد

کد خبر : ۷۴۶۰۲

زبان هنر و رسانه می‌‌تواند نقش مهمی در تقویت ارزش‌‌ها و پیشگیری از آسیب‌‌های اجتماعی ایفاء کند.

ایلنا: جانشین انتظامی استان ایلام گفت: زبان هنر بیشترین تاثیر را در افزایش احساس امنیت در جامعه دارد.

به گزارش ایلنا از ایلام، سرهنگ حسن سماواتی اظهار داشت: امنیت اجتماعی، یکی از عناصر بنیادی نظم اجتماعی به حساب می آید و میزان و ضریب احساس امنیت یا ناامنی، به سطح برداشت و احساس افراد و مرتبط با تحلیل ها و بررسی های امنیتی بستگی دارد.

وی گفت: زبان هنر و رسانه می تواند نقش مهمی در تقویت ارزش ها و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ایفاء کند.

جانشین انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: تاثیر زبان هنر با هیچ فعالیت دیگری قابل مقایسه نیست بنابراین باید تلاش شود که با همکاری سایر نهاد ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی از این ظرفیت بالقوه در جهت پیشگیری از جرم استفاده شود.

این مقام مسئول ادامه داد: پلیس در عرصه فرهنگ سازی تلاش های خوبی کرده است ولی برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید تمامی شهروندان جامعه تلاش کنند.

سرهنگ سماواتی با تاکید بر اینکه عوامل متعدد و متنوعی در برقراری امنیت و آرامش اجتماعی تأثیر گذارند، گفت: اگر هنر در خدمت پیشگیری از جرم در جامعه قرار بگیرد تاثیر ماندگاری بر روی مردم دارد.

 نشست هماهنگی پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان ایلام با موضوع مستند سازی از آسیبهای اجتماعی و عملیات‌های پلیسی ساعاتی پیش برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز