خبرگزاری کار ایران

آموزش شهروندی، سرمایه‌گذاری برای آینده است

کد خبر : ۷۱۲۸۸

آموزش شهروندی از ارکان اساسی زندگی اجتماعی و فرهنگ انسانی در جامعه است.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: آموزش شهروندی سرمایه‌گذاری برای آینده است.

به گزارش ایلنا از ایلام، سردار "علی دولتی" اظهار داشت: آموزش شهروندی از ارکان اساسی زندگی اجتماعی و فرهنگ انسانی در جامعه است.

وی افزود: آموزش شهروندی موجب تحکیم و تقویت نظام ارزش‌ها شده و در نهایت پایه‌های مشارکت پایدار را در جامعه استحکام می‌بخشد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: امسال تابلو مشخصی دارد و تلاش در عرصه علم و دانش، وظیفه‌ای است که همواره در طول برنامه آموزش و پرورش کاملاً مشخص است.

سردار دولتی با اشاره به موفقیت‌های کشور درعرصه‌های مختلف گفت: پیشرفت‌های کشور بیانگر این رویکرد است که مجموعه تعلیم و تربیت کشور با تلاش ایثارگرانه خود در راستای استحکام سازی پایه‌های علمی کشور تلاش دارد.

وی با تأکید بر این نکته که امنیت یک تولید اجتماعی است اظهار داشت:نظم و انضباط یک تولید اجتماعی است که حاصل همه کارکردها است و نقش خانواده بزرگ آموزش و پرورش در این موضوع موثراست.

فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه همه برای وجود و حفظ امنیت دغدغه دارند، گفت: احساس مسئولیت همه اقشار جامعه در این راستا امری لازم و ضروری است و سهم مردم در تأمین امنیت و حفظ آرامش جامعه در گرو همکاری و تعامل با پلیس است.

سردار دولتی در ادامه با تأکید بر از بین بردن زمینه وقوع جرم گفت:خانواده‌ها با تربیت صحیح فرزندان و توجه به روحیات و فعالیت‌های فردی و اجتماعی فرزندان خود می‌توانند از افتادن جوانان و نوجوانان در ورطه هلاکت و نابودی جلوگیری كند.

گفتنی است در این دیدار یزدان بخش شریفی، رئیس آموزش و پرورش استان ایلام، با تقدیر از حضور فرمانده انتظامی استان، از پلیس به عنوان معلمان جامعه یاد کرد که در جهت تأمین امنیت مردم و دعوت مردم به سلامت و عزت گام بر می‌دارند.

وی انس و الفت بین قشر فرهنگی و پلیس را خوب ارزیابی و خاطر نشان کرد: خانواده آموزش و پرورش به جهت گستردگی و پوشش جمعیتی زیاد خود در راستای تأمین و حفظ و برقراری امنیت همواره تلاش دارد با کار فرهنگی زمینه ساز این مهم در کشور باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز