خبرگزاری کار ایران

طرح توانمندسازی زنان آسیب دیده در دستور کار جدی بهزیستی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۹۹

طرح توانمندسازی زنان آسیب دیده با همت و مشارکت مربیان اورژانس اجتماعی این اداره کل در دستور کار جدی قرار دارد.

ایلنا: معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام گفت: طرح توانمندسازی زنان آسیب دیده با همت و مشارکت مربیان اورژانس اجتماعی این اداره کل در دستور کار جدی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، نسرین شهبازی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه بخشی از فعالیت مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی مربوط به ساماندهی زنان آسیب دیده است به همین منظور توانمندسازی این افراد در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: زنان آسیب دیده که به دلایل مختلف به اورژانس اجتماعی ارجاع می شوند از طریق مربیان این مرکز آموزش های مختلف صنایع دستی را فرا می‌گیرند.

وی اضافه کرد: ارایه آموزش‌ها به این زنان، به‌صورت داوطلبانه از سوی مربیان ارایه شده که موجب ایجاد اشتغال و کسب مهارت آنها می‌شود.

شهبازی گفت: اگرچه این زنان از سوی خانواده‌هایشان ممکن است طرد شوند، ولی به عنوان یک انسان حق زندگی داشته و نیازمند حمایت هستند.

وی اظهار کرد: باید با انجام خدمات مختلف که مهم‌ترین آن‌ها توانمندسازی بوده این قشر از جامعه را به مسیر زندگی وارد کرده و مشکلات‌شان را رفع کرد.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام گفت: این گونه افراد به نگاه های ترحم‌آمیز نیاز نداشته بلکه باید به آن‌ها کمک کرد تا به جامعه بازگردانده شوند.

وی با تقدیر از مربیان مرکز اورژانس اجتماعی در ارایه آموزش ها و خدمات صادقانه به این افراد ابراز امیدواری کرد: طرحی ویژه برای توانمندسازی زنان آسیب دیده کشور توسط بهزیستی تدوین و اجرا شود.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام گفت: اگرچه بهزیستی کشور برنامه‌های مختلفی برای حمایت این زنان تدوین و اجرا کرده، ولی همچنان نیازمند حمایت بیشتر وزارت رفاه برای توانمندسازی و ایجاد اشتغال این زنان هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز