خبرگزاری کار ایران

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران:

عملیات ساخت کارخانه ان جی ال ٣١٠٠ دهلران آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۹۹

اجرای ساخت عملیات کارخانه ان جی ال ٣١٠٠ دهلران به مدت ٣٠ ماه پیش بینی شده است.

ایلنا: مدیر مهندسی و ساختمان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ˈمحمدرضا نقیبیˈ به واگذاری ساخت این طرح به صورت ای.پی.سی.اف (مهندسی، تامین کالا، ساخت و تامین مالی) به شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک) اشاره کرد و یادآور شد که مدت اجرای این طرح در قرارداد ٣٠ ماه پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، وی با بیان این که این طرح هم اکنون ٥ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تاکید کرد: ٤٦ هزار بشکهC2+ (شامل ترکیبات اتان و اتیلن) تولیدی این طرح برای تامین خوراک پتروشیمی دهلران در نظر گرفته شده است.

نقیبی افزود: همچنین پیش بینی شده است با احداث خط لوله ای به پتروشیمی مارون، تولیدات ان.جی.ال تا زمان راه اندازی پتروشیمی دهلران به این مجتمع منتقل شود.

وی دیگر محصول تولید ان جی ال ٣١٠٠ را روزانه ٤ میلیون مترمکعب گاز شیرین اعلام کرد و گفت: این حجم گاز شیرین تولیدی برای تزریق به میدان چشمه خوش ارسال می شود.

قرارداد ساخت ان جی ال ٣١٠٠ دهلران آذر ماه سال ٩٠ به ارزش ١,٤ میلیارد دلار میان شرکت های مهندسی و ساختمان صنایع نفت و نفت مناطق مرکزی ایران به نمایندگی از شرکت ملی نفت ایران امضا شده است.

در این پروژه همچنین علاوه بر ساخت کارخانه جمع آوری گازهای همراه، ساخت یک نیروگاه گازی با قدرت تولید ١٥٠ مگاوات برق در ساعت نیز برنامه ریزی شده است که علاوه بر تامین برق مورد نیاز مجتمع، قسمت عمده ای از برق مصرفی واحدهای همجوار را نیز تامین می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز