خبرگزاری کار ایران

7 هزار و 180 خانوار مددجوی کمیته امداد ایلام توانمند شدند

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۵۵

نزدیک به 10 هزار خانوار زیرپوشش نهادهای حمایتی استان تاکنون توانمندسازی شده اند که از این تعداد حدود هفت هزار و 180 خانوار مربوط به کمیته امداد امام خمینی «ره» بوده است.

مدیرکل دفتر امور هماهنگی اقتصادی استانداری ایلام گفت: نزدیک به 10 هزار خانوار زیرپوشش نهادهای حمایتی استان تاکنون توانمندسازی شده اند که از این تعداد حدود هفت هزار و 180 خانوار مربوط به کمیته امداد امام خمینی «ره» بوده است.

به گزارش ایلنا حیدر نعمتی در نشست شورای هماهنگی مدیران زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با حضور مجتبی اعلایی معاون این وزارتخانه برگزار شد، اظهار کرد: 22 درصد از جمعیت 577 هزار نفری ایلام زیرپوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی قرار دارند.

وی افزود: بر پایه مفاد برنامه پنجم توسعه سالانه باید دستکم 10 درصد افراد زیرپوشش نهادهای حمایتی از چرخه خارج شوند.

مدیرکل دفتر امور هماهنگی اقتصادی استانداری ایلام ادامه داد: اطلاعات 42 هزار خانوار زیرپوشش نهادهای کمیته امداد و بهزیستی تا پایان سال 90 در بانک اطلاعاتی جمع آوری شده است.

نعمتی یادآور شد: 10 هزار خانوار زیر پوشش نهادهای حمایتی استان ایلام تاکنون توانمندسازی شده اند که از این تعداد هفت هزار و 180 خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و دو هزار و 768 خانوار نیز مربوط به بهزیستی است.

وی تامین مسکن خانوارهای نیازمند را از برنامه های استان در راستای محرومیت زدایی عنوان و تاکید کرد: 527 میلیارد ریال برای ساخت مسکن خانوارهای زیرپوشش نهادهای حمایتی استان نیاز است.

مدیرکل دفتر امور هماهنگی اقتصادی استانداری ایلام اضافه کرد: 15 هزار و 135 بیکار زیر پوشش نهادهای حمایتی در استان تاکنون شناسایی شده اند که اعتبار مورد نیاز برای اشتغال این افراد دو هزار و 270 میلیارد ریال برآورد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز