خبرگزاری کار ایران

کارکنان اداره کل دامپزشکی استان با نماینده ولی فقیه در استان ایلام دیدار داشتند

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۵۳

دامپزشکی دو وظیفه نظارت شرعی و بهداشتی را بخوبی انجام داده است و به کرات در هنگام دیدار با دامداران در سطح استان رضایتمندی از عملکرد دامپزشکی بیان می شود.

نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام گفت: دامپزشکی دو وظیفه نظارت شرعی و بهداشتی را بخوبی انجام داده است و به کرات در هنگام دیدار با دامداران در سطح استان رضایتمندی از عملکرد دامپزشکی بیان می شود.

به گزارش ایلنا لطفی در دیدار با مدیران دامپزشکی استان با بیان این مطلب اظهار داشت: وظیفه خطیر نظارت شرعی بر کشتار دام و طیور توسط دامپزشکی بخوبی در سطح استان اجرا می شود.

وی با یادآوری اهمیت ذبح شرعی که از تأکیدات خداوند متعال است افزود: کارکنان دامپزشکی در تأمین غذای سالم و حلال نقش اساسی داشته و اینجانب از زحمات کارکنان دامپزشکی قدردانی می کنیم.

وی ادامه داد: فعالیت های دامپزشکی، سبب شده است تا از شیوع بیماریهای واگیردار دام و طیور جلوگیری شده و دامداران به کرات از عملکرد دامپزشکی رضایت خویش را اعلام میکند.

در ادامه این دیدار که با حضور ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین زنگنه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان گزارشی اجمالی از اقدامات فرهنگی و نظارت های شرعی صورت پذیرفته ارائه کرد و با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه دامپزشکی در تأمین غذای حلال و سالم و نظارت شرعی در کشتار گاه های دام و طیور اعلام کرد، با مشارکت همه همکاران فعالیت های فرهنگی و دینی در دامپزشکی بنحو مطلوب انجام می پذیرد.

سپس پیرانی با گرامیداشت روز جهانی دامپزشکی به ارزش سرمایه دامی استان و نقش و جایگاه دامپزشکی در حفظ و حراست از این سرمایه عظیم اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز