خبرگزاری کار ایران

آزمون کتبی مرحله استانی طرح ملی حفظ قرآن کریم در ایلام برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۵۰

معاون امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، از برگزاری آزمون کتبی طرح ملی حفظ قرآن کریم در رده های مختلف سنی در این استان خبر داد.

حجت الاسلام حسن باپیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، اظهار کرد: این آزمون ساعت 10 صبح روز جمعه 13 اردیبهشت سال جاری در سطح بقاع متبرکه و مساجد سراسر این استان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا وی تصریح کرد: در این مرحله بیش از یک هزار و 870 نفر قرآن آموز در رده های مختلف سنی خواهر و برادر در رشته یک، دو و جزء 30 حفظ قرآن کریم با هم رقابت می کنند.

حجت الاسلام باپیری بیان کرد: در این آزمون رده سنی نوجوانان حفظ جزء30، جوانان جزء یک و 30، بزرگسالان یک، دو و جزء 30 قرآن کریم به صورت کتبی شرکت می کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، یادآور شد: این شرکت کنندگان از بین قرآن آموزان دوره های طرح ملی حفظ قرآن کریم در سراسر این استان که مرحله شفاهی آن در سال گذشته برگزار شد، به مرحله کتبی راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: به شرکت کنندگان در مرحله کتبی این آزمون در صورت کسب حد نصاب نمرات، گواهینامه آموزشی حفظ قرآن کریم اعطاء خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز