خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تبلیغات اسلامی ایلام:

حماسه سیاسی و اقتصادی تنها با وحدت محقق خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۹۰

فرا رسیدن سال نو باید بهانه ای باشد برای نو شدن افکار تا شاهد رشد وشکوفایی جامعه باشیم.

حجت‌الاسلام حجت‌الله شریفی‌راد مدیر کل تبلیغات اسلامی ایلام با تبریک فرارسیدن سال جدید گفت: فرا رسیدن سال نو باید بهانه ای باشد برای نو شدن افکار و احوال همه مومنین تا شاهد رشد وشکوفایی جامعه باشیم و باید از خدا بخواهیم که این تغییرات در راستای تعالی در مسیر الهی باشد.

به گزارش ایلنا مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت:باید در فصل بهار در آثار قدرت و توانایی خدا بیشتر بیاندیشیم و در دامن طبیعت ذکر و یاد و نام خدا را بیشتر سرلوحه اعمال خود قرار دهیم وبهترین شکرانه بهار در طبیعت اقامه نماز و سجده به پیشگاه پروردگار است.

حجت‌الاسلام شریفی راد در خصوص نامگذاری سال نو به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت:در این سال انتظار میرود که جامعه رشد یافته و بصیر و آگاه با توجه به فتنه های و دسیسه های سیاسی و اقتصادی دشمنان قسم خورده در خارج و جیره‌خواران آنها را در داخل خنثی کند و تهدید آنها را به فرصتی ارزشمند برای ایجاد تحول در عرصه سیاسی تبدیل کند و با حضور پر شکوه خود در انتخابات ریاست جمهوری وهمچنین تحول اقتصادی با اتخاذ روش های کارآمد و منبعث از اقتصاد مقاومتی خویش بار دیگر حماسه ای نو خلق کنند.

وی گفت:در سال 92 باید همه آحاد جامعه ما به پیشرفت و وحدت و موفقیت پیش از پیش بیاندیشد و در صحنه عمل آن را به ظهور و بروز برسانند.

حجت‌الاسلام شریفی‌راد در ادامه گفت:امروز سخت تر شدن تحریم ها هر چند که در کوتاه مدت برای مردم ما سختی ها و مضایقی را به دنبال دارد، ولی باعث می شود ملت ما به توان و استعداد وخلاقیت خود بیشتر توجه کنند،البته نباید این نکته مهم را ازنظر دور داشته باشیم که حضور مردم در صحنه انتخابات خرداد 92 می تواند دشمن را در تشدید تحریم ها ناکام بگذارد.

وی در پایان گفت:راه اساسی که ما در مقابل جهان استکبار نیرومند و شکست ناپذیر می سازد، اعتصام به حبل الله و تبعیت از رهبری و وحدت صنوف مختلف و آحاد جامعه است و حماسه سیاسی وحماسه اقتصادی تنها با وحدت وهمدلی و تبعیت از رهبری محقق خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز