خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دهلران:

فروش بهاره برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه است

کد خبر : ۴۹۱۵۱

نمایشگاه بهاره به مدت 10 روز از دهم اسفندماه تا 20 اسفند ماه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای شهروندان دهلرانی است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دهلران گفت: نمایشگاه بهاره به مدت ۱۰ روز از دهم اسفندماه تا ۲۰ اسفند ماه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای شهروندان دهلرانی است.

به گزارش ایلنا «تیمور هاشمی» تاکید کرد: اقلام اساسی از جمله پوشاک، مواد غذایی، خشکبار، کیف و کفش با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصد در این نمایشگاه به مشتریان عرضه می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دهلران ادامه داد: نمایشگاه فروش بهاره یکی از اهداف دولت برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه است.

هاشمی بیان کرد: مرغ، گوشت قرمزو برنج با نرخ تعادلی در این نمایشگاه عرضه می‌‌شود که یکی از مهم‌ترین ابزارهای تنظیم بازار و کنترل شبکه‌های توزیع به منظور اهداف سیاست‌های حمایتی است.

هاشمی از تامین مرکبات شهرستان در ایام نوروزبا قیمت مصوب دولتی خبرداد وگفت: طرح نظارتی ویژه کنترل ونظارت بر بازار در ایام نوروز از ۱۵ اسفند سال جاری تا ۲۵ /۱/۹۲ بمدت ۴۰روز با هدف تشدید وکنترل ونظارت بر بازار وجلوگیری از گران فروشی وبرخورد با واحدهای صنفی متخلف به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

وی از شهروندان خواست که هرگونه تخلف گرانفروشی را به تلفن ۱۲۴ و۰۱۳۹مدیریت بازرسی اصناف در میان بگذارند.

سرپرست صنعت، معدن وتجارت دهلران افزود: از ده روز گذشته تا کنون با توجه به نوسانات اخیر قیمت مرغ این اداره نسبت به جذب ۱۴تن مرغ منجمد و۵/۲تن گوشت قرمز با قیمت مصوب دولتی اقدام نموده است.

هاشمی گفت: روند توزیع این اقلام با توجه به ذخیره سازی‌های مناسب در ایام نوروز ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز