خبرگزاری کار ایران

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام:

حفظ نعمت انقلاب اسلامی تكلیف است

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۶۱

هدف قیام امام خمینی (ره) همان هدف نهضت پیامبر (ص) و امام حسین (ع) است و رمز ماندگاری آن نیز همین است.

حجت الاسلام و المسلمین جلیلیان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، با اشاره به اینكه یادآوری نعمت های خداوند در قرآن كریم به ما می آموزد كه رهایی از ظالمان و فرعونیان زمان، نعمت بسیار بزرگی است، اظهار داشت: باید شكرگزار انقلاب اسلامی كه نعمت بسیار بزرگ خداوند بر ملت ایران است بود.

به گزارش  ایلنا وی افزود: حفظ این نعمت كه ثمره خون هزاران شهید است یك تكلیف است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با بیان اینكه شكرگزاری واقعی، استفاده صحیح از نعمت خداوند است، گفت: حركت در مسیر انقلاب اسلامی، حفظ دستاوردهای انقلاب و استمرار حركت رو به جلوی آن به معنای شكرگزاری واقعی نسبت به نعمت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین جلیلیان ادامه داد: تا زمانی كه ما شكرگزار و شایسته نعمت باشیم از نعمت بزرگ انقلاب برخوردار خواهیم بود.

وی جنس نهضت انقلاب اسلامی را متفاوت از جنس انقلاب های معمول در دنیا دانست و تأكید كرد: حركت امام (ره) در قالب حركت انبیاء الهی و مصلحان بزرگ می گنجد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به ماندگاری انقلاب اسلامی گفت: هدف قیام امام خمینی (ره) همان هدف نهضت پیامبر (ص) و امام حسین (ع) است و رمز ماندگاری آن نیز همین است.

حجت الاسلام و المسلمین جلیلیان با بیان اهداف مشترك نهضت امام حسین (ع) و نهضت امام خمینی (ره) گفت: احیای شعائر اسلامی و نشانه های دین، ‌تحول بنیادین در اوضاع اجتماعی مردم و اصلاح مفاسد جامعه، ‌نجات مظلومان از شر ظالمان و احیای قوانین نقض شده اسلام از درونمایه های مشترك قیام حسینی (ع) و نهضت خمینی (ره) است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز