خبرگزاری کار ایران

بازدید شهردار و مسئولان شهرداری از خانواده های معظم شهداء شهرداری ایلام

کد خبر : ۳۳۵۳۲

شهرداری ایلام پس از یک اقدام فرهنگی ومعنوی و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهداء با اعزام خانواده های معزز شهداء به بارگاه مقدس ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) به بازدید و سرکشی و زیارت قبولی این خانواده های محترم و معزز رفت.

ایلنا - ایلام: شهرداری ایلام پس از یک اقدام فرهنگی ومعنوی و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهداء با اعزام خانواده های معزز شهداء به بارگاه مقدس ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) به بازدید و سرکشی و زیارت قبولی این خانواده های محترم و معزز رفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، شهردار ایلام در این بازدید با بیان اینکه شهدائ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علی الخصوص شهدای شهرداری ایلام در دوران 8 سال دفاع مقدس دلاوریها و جانبازیهای نمودند و خدمت ارزنده و بی نظیری در خدمت در راه خدا و خدمت به مردم کشور عزیز ایران را به منصه ظهور رسانیدند و هر آنچه که ما داریم از خون پاک این شهیدان والامقام و گلگون کفن است و بار امانت ادامه راه شهداء رابه ودیعه مانده است در طی این بازدید شهردار ایلام از نزدیک به بررسی وضعیت و مشکلات فراروی این خانواده ها پرداخت و به سوالات و نکته نظرات آنها پاسخ داد.

منصوری در خصوص پیگیری درخواست های این خانواده جهت بکارگیری فرزندان آنها در شهرداری مساعدت و دستورات لازم در خصوص مساعدت و همکاری را صادر كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز