خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز:

افتتاح سامانه یکپارچه مبادلات الکترونیکی دولت(سیماد) در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۶۳

این سامانه در واقع جایگزین فکس خواهد شد و از این پس هیچ مکاتبه‌ای به صورت کاغذی میان دستگاه‌ها، نهادها، شوراها و شهرداری‌های استان انجام نمی‌شود.

ایلنا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز از افتتاح سامانه یکپارچه مبادلات الکترونیکی دولت (سیماد) خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، هادی ذاکری با اعلام این خبر افزود: این طرح با توجه به توسعه سیستم مبادلات الکترونیکی بین سازمانی توسط دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات و امنیت برای برقراری سیستم اتوماسیون این استانداری بدون استفاده از کاغذ بین دستگاه‌های اجرایی استان و سازمان‌های کشوری راه اندازی می‌شود.

وی در ادامه گفت: این سامانه در واقع جایگزین فکس خواهد شد و از این پس هیچ مکاتبه‌ای به صورت کاغذی میان دستگاه‌ها، نهاد‌ها، شورا‌ها و شهرداری‌های استان انجام نمی‌شود.

این مسئول هدف از راه اندازی این سامانه را در راستای اجرای طرح دولت الکترونیک ذکر کرد و یادآور شد: با اجرای کامل و موفق این طرح علاوه بر صرفه جویی در مصرف کاغذ و سرعت و دقت در مکاتبات بین دستگاه‌ها، در صرفه جویی مصرف سوخت و انرژی، جلوگیری از استهلاک وسایل نقلیه و همچنین استفاده بهینه از ظرفیت نیروی انسانی دستگاه‌ها نیز گامهای موثری برداشته می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز در ادامه سخنان خود تاکید کرد: اجرای این طرح بدون استفاده از اینترنت به منظور رعایت امنیت در مکاتبات اداری مدنظر قرار گرفته است.

ذاکری با بیان اینکه در فاز اول این طرح حداقل ۷۰ دستگاه استانی از سامانه «سیماد» بهره‌مند خواهند شد، افزود: در مرحله بعدی علاوه بر ادارات کل استانی، دستگاه‌های شهرستانی نیز از این سامانه استفاده کرده و تعداد دستگاه‌های بهره‌مند از این طرح افزایش می‌یابد.

این مسئول همچنین با اشاره به تامین زیرساخت‌های مخابراتی تصریح کرد: برای اجرای این طرح در مرحله اول امکانات و تجهیزات مورد نیاز پیش بینی شده است که در سایر مراحل علاوه بر تکمیل زیرساختهای استانداری البرز، زیرساختهای ارتباطی مخابراتی نیز به موازات هم تامین می‌شود.

لازم به توضیح است، این طرح امروز، یکشنبه ۳/۶/۹۲ ساعت ۱۰ صبح، به صورت رسمی با حضور استاندار البرز افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز