خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان البرز به ایلنا خبر داد:

عملیات اجرایی بزرگترین شهرک خصوصی دارویی خاورمیانه آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۹۲

ایجاد و تبدیل وضعیت چند منطقه صنعتی خصوصی جدید، به نام‌های شهرک صنعتی کاوش، شامل کارخانه‌های (ایران کاوه، مپنا، ساحا و س‌ها)، شهرک صنعتی پیام ماهدشت/ رشد ۶ برابری سرمایه گذاری احداث شهرک‌های صنعتی در استان البرز.

ایلنا: مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان البرز از آغاز به کار علیات اجرایی بزرگ‌ترین شهرک صنعتی خصوصی دارویی خاورمیانه در استان البرز خبر داد.

عقیل احمدی ضمن اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در استان البرز در تشریح اقدامات صورت گرفته مسئولیت یک ساله‌اش در حوزه مدیریت شهرک‌های صنعتی استان البرز، ساماندهی شهرک‌های صنعتی و شناسنامه دار کردن آن‌ها را از جمله مهم‌ترین اقدامات خود در طول مدت مسئولیتش در این استان بر شمرد.

وی در توضیح شناسنامه‌دار کردن شهرک‌های صنعتی گفت: تاکنون موفق شدیم مدیریت منطقه صنعتی سیمین دشت را به عنوان اولین شهرک صنعتی خصوصی به صاحبان صنایع مستقر در آن شهرک واگذار کنیم که در این راستا مراحل پایانی واگذاری شهرک صنعتی هشتگرد به بخش خصوصی نیز در حال پیگیری است.

این مسئول در ادامه از ایجاد و تبدیل وضعیت چند منطقه صنعتی خصوصی جدید، به نام‌های شهرک صنعتی کاوش، شامل کارخانه‌های (ایران کاوه، مپنا، ساحا و س‌ها)، شهرک صنعتی پیام ماهدشت و همچنین تبدیل ناحیه صنعتی کوثر به شهرک صنعتی خبرداد.

عقیل احمدی ادامه داد: با توجه به رویکرد این سازمان در توسعه و ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید، توسعه شهرک صنعتی ساوجبلاغ و همچنین ایجاد شهرک صنعتی طالقان در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین در ادامه از آغاز به کار عملیات اجرایی بزرگ‌ترین شهرک صنعتی دارویی خاورمیانه در استان البرز خبر داد و گفت: به تازگی بعد از اتمام مراحل تحقیقاتی اجرای بزرگ‌ترین پروژه صنعت دارویی کشور و خاورمیانه که سال گذشته با حضور معاون رئیس جمهور کلنگ آن به زمین زده شد، همکنون کار ساخت این مجتمع صنعتی خصوصی، با ۲۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری مستقیم و بیش از ۱۰۰ مجوز تاسیس صنایع هایتک دارویی در منطقه کردان استان البرز شروع شده است.

این مسئول در ادامه از رشد ۶ برابری سرمایه‌گذاری احداث شهرک‌های صنعتی در استان البرز خبر داد.

عقیل احمدی در پایان حل مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی با حضور استاندار، معاونین، مدیران کشوری و استانی در قالب ستاد تسهیل امور صنعتگران، واگذاری شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی در چهارچوب اصل ۴۴ و همچنین فراهم کردن زیر ساخت‌های مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در این زمینه را از جمله اهم اقدامات این سازمان در استان البرز ذکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز