خبرگزاری کار ایران

معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی البرز:

آماده برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت ویژه‌ کارکنان ادارات استان البرز هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۱۹

دوره‌های آموزشی کوتاه مدت ویژه‌ کارکنان سه اداره استان البرز از سوی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان البرز آغاز شد.

ایلنا: دوره‌های آموزشی کوتاه مدت ویژه‌ کارکنان سه اداره استان البرز از سوی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان البرز آغاز شد.

به گزارش ایلنا در کرج منیره سهرابی، معاون آموزشی این واحد گفت: با توجه به اینکه جهاد دانشگاهی از متولیان برگزاری آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان دولت است، ضمن انعقاد تفاهم نامه با شهرداری کرج، بنیاد مسکن و اداره کل دادگستری استان البرز دوره‌های آموزشی ویژه‌ این کارکنان را برگزار می‌کند.

سهرابی درباره عنوان این دوره‌های آموزشی خاطرنشان کرد: سه دوره بتون ریزی، آرماتور بندی، پی کنی و قالب بندی ویژه‌ی 180 نفر از کارکنان بنیاد مسکن استان البرز در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: آموزش ضمن خدمت دوره‌های تخصصی زبان ویژه‌ کارکنان شهرداری کرج نیز به زودی برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی واحد البرز با بیان اینکه کارکنان دادگستری استان البرز نیز طی یک فرآیند آموزشی 438 ساعته دوره‌های تخصصی کامپیوتر را آموزش خواهند دید، گفت: جهاد دانشگاهی استان آمادگی خود را برای همكاری با تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های اداری استان به منظور برگزاری آموزش‌های مورد درخواست و فراهم کردن بستر مناسب برای تسهیل فرآیند آموزشی کارکنان اعلام می‌دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز