خبرگزاری کار ایران

با هدف بررسی و رفع مشكلات واحد های مسكن مهر ماهدشت:

کارگروه مسکن شهرستان کرج برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۹۴

از حدود ۱۰ هزار مسکن مهر ماهدشت که در حال ساخت هستند، حدود ۷ هزار واحد به انشعابات آب، فاضلاب، مخابرات و گاز مجهز شده و به زودی افتتاح خواهند شد.

ایلنا: از حدود ۱۰هزار مسکن مهر ماهدشت که در حال ساخت هستند، حدود ۷ هزار واحد به انشعابات آب، فاضلاب، مخابرات و گاز مجهز شده و به زودی افتتاح خواهند شد.

به گزارش ایلنا در کرج در این جلسه که به ریاست معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج و با حضور مدیرکل راه و ترابری استان البرز تشکل شد، ضمن پیگیری مصوبات جلسه گذشته موانع و مشکلات واحد‌های مسکن مهر ماهدشت مورد پیگیری قرار گرفت.

ایران‌نژاد، در رابطه با واحدهای آماده در این پروژه گفت: ازحدود ۱۰هزار مسکن مهر ماهدشت که در حال ساخت هستند، حدود ۷ هزار واحد به انشعابات آب، فاضلاب، مخابرات و گاز مجهز شده و به زودی افتتاح خواهند شد.

وی افزود: از ۶ مدرسه مصوب در آخرین سفر ریاست جمهوری، سه مدرسه تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید آماده بهره برداری بوده و نسبت به ثبت نام دانش آموزان اقدام خواهد شد.

فرماندار شهرستان کرج از روشنایی معابر واحدهای مسکن مهر ماهدشت ظرف یک ماه آینده خبر داد و تاکید کرد: زیرساخت‌های مخابراتی آماده بهره برداری است و باید پوشش خدماتی فضای سبز در حد رضایتمندی ساکنین از طریق شهرداری ماهدشت با قید فوریت انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز