خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه پاسداران امام حسین کرج:

مسلمانان درک درستی از ارزش قرآن کریم ندارند

asdasd

تهاجمات کنونی دشمن به اسلام و قرآن حالت وقیحی پیدا کرده است و اهانت به قران توسط دشمنان نشان دهنده این است که دشمنان هم همانند خود مان هنوز متوجه ارزش و حرمت قرآن نشده اند.

ایلنا - کرج: فرمانده سپاه پاسداران امام حسین شهرستان کرج گفت: مسلمین جهان باید با پرداختن به قرآن کریم به پایداری بنیان خانواده ها کمک کرده تا به این وسیله با تهاجمات فرهنگی مبارزه کرده و جامعه قرآنی شکل گیرد و برای اجرای این هدف کلیه مراکز پیش دبستانی و دبستان ها در سطح کشورباید مورد پوشش جامعه قرآنی قرار گیرند.

محمد شهبازی در همایش تجلیل از حافظان کلام وحی در جمع خبرنگاران، گفت: این همایش جهت تجلیل از قاریان قرآن به ویژه نوجوانان و جوانان در سطح استان البرز به ویژه شهر کرج برگزار شده است.

وی ادامه داد: در این هماهیش کلیه قاریانی که در مقاطع مختلف مسابقات قرآنی رتبه های برترکسب کرده اند دعوت شده اند و در این راستا سپاه پاسداران پس از تشکیل دارالقرآن، اقدامات موثری در حوزه های مختلف مردمی، جوانان، نوجوانان، خواهران و برادران در این راستا انجام داده است.

وی با اشاره به هتک حرمت اسلام و قران کریم توسط اقداماتگذشته دشمنان گفت: تهاجم به قرآن از زمان گذشته تا کنون از سوی دشمنان اسلام تکرار شده اما نقطه مشترک این تهاجمات مستاصل شدن دشمنان اسلام است.

شهبازی ادامه داد:تا زمانی که دشمنان تصور سرعت پیشرفت اسلام گرایی را در جهان نداشتند،کمتر به مبارزه با تهاجم فرهنگی و هتک حرمت اسلام و قر آن می پرداختند اما زمانی که متوجه گسترش اسلام در دنیا شدند تلاش بر ایجاد شبهات در مردم برای ایجاد حس تنفر از دین اسلام شدند.

به گفته وی اقدامات اخیر آمریکا و اسرائیل برای خدشه دار کردن اسلام نتیجه عکس داشته تا جایی که اسلام گرایی در جهان روز به روز افزایش پیدا کرد ه و روزانه شاهد مسلمان شدن هزاران غیر ایرانی هستیم.

وی تصریح کرد: تهاجمات کنونی دشمن به اسلام و قرآن حالت وقیحی پیدا کرده است و اهانت به قران توسط دشمنان نشان دهنده این است که دشمنان هم همانند خود مان هنوز متوجه ارزش و حرمت قرآن نشده اند.

وی گفت: خداوند قرآن را به عنوان پیکره ای می داند که هیچ دردی در آن علاج نیست. وی افزود:بنا به گفته قرآن کریم هر دردی که علاجی ندارد قرآن می تواند راه علاجی برای آن باشد در حالی که مسلمانان و دشمنان هنوز به این امر پی نبردندو کلیه مخالفت های دشمن از مقدس بودن قرآن از مسلمین جهان نشات می گیرد.

این مقام مسئول در پایان گفت: مسلمین جهان باید با پرداختن به قرآن کریم به پایداری بنیان خانواده ها کمک کرده تا به این وسیله با تهاجمات فرهنگی مبارزه کرده و جامعه قرآنی شکل گیرد و برای اجرای این هدف کلیه مراکز پیش دبستانی و دبستان ها در سطح کشورباید مورد پوشش جامعه قرآنی قرار گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز