خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز:

حضور مردم در انتخابات نماد بارز اجرای امر به معروف و نهی از منكر بود

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۱۲

بهره‌گیری از سیستم‌های نرم‌افزاری در حوزه امر به معروف می‌تواند موثر واقع شود/ گسترش امر به معروف و نهی از منكر در جامعه نشان از عدم بی تفاوتی مردم نسبت به یكدیگر و جامعه است.

ایلنا: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز، بر گسترش فعالیت‌های نرم‌افزاری برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منكر در البرز تأكید كرد و گفت: گسترش امر به معروف و نهی از منكر در جامعه نشانگر این است كه مردم نسبت به یكدیگر و اعمالی كه در جامعه از آنها سر می‌زند، بی‌تفاوت نیستند.

به گزارش ایلنا در کرج حجت الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز، گفت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منكر در جامعه باید به روش‌های گوناگونی انجام شود و بر این اساس در كنار روش‌های سنتی بهره‌گیری از سیستم‌های نرم‌افزاری نیز می‌تواند در این زمینه موثر واقع شود.

مسعودی، خاطرنشان كرد: گسترش امر به معروف و نهی از منكر در جامعه نشانگر این است كه مردم نسبت به یكدیگر و اعمالی كه در جامعه از آنها سر می زند، بی‌تفاوت نیستند و با گسترش این سنت سلامت روحی و رفتاری در جامعه اسلامی تضمین و وقوع انحرافات به حد زیادی كاهش می‌یابد.

حجت الاسلام مسعودی، ادامه داد: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر نماد بارز اجرای امر به معروف و نهی از منكر بود ولی دشمنان سعی داشتند كه حضور مردم در انتخابات را كمرنگ كنند و نشان دهند كه آنان نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت هستند اما خوشبختانه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی نشان داد كه آنان در تحقق این هدفشان نیز ناكام ماندند.

مسعودی، در پایان گفت: مسئولان باید بازخورد اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌هایی كه در این حوزه در جامعه عملیاتی می‌كنند را مورد پایش قرار دهند و رصد كنند كه این برنامه‌ها تا چه میزان موثر و كاربردی بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز