خبرگزاری کار ایران

بهزیستی استان البرز از رای اولی‌ها تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۸۵

ساختار کشور ما با محوریت قوانین اسلامی و دینی است و تاکید بسیاری به صیانت نفس و تهذیب اخلاق در دوره جوانی شده است.

ایلنا: طی نشست صمیمانه با حضور مرتضی مکاریان مدیر کل بهزیستی البرز از نوجوان مراکز شبانه روزی کودکان بی‌سرپرست بهزیستی و تعدادی از جوانان معلول و اعضاء گروه مشاوران جوان اداره کل بهزیستی البرز تجلیل شد.

به گزارش ایلنا در کرج در این نشست صمیمانه که با هدف تشویق و تقدیر از فرزندان تحت سرپرستی بهزیستی و همچنین جوانان مددجو موفق و کارکنان جوان فعال در اداره کل بهزیستی البرز برگزار شد مرتضی مکاریان مدیر کل بهزیستی البرز ضمن تقدیر از گروه مشاوران جوان و تربیت بدنی به خاطر برگزاری این نشست روز جوان را به جوانان حاضر در مراسم تبریک گفت.

وی گفت: دوره نوجوانی و جوانی یکی از مراحل مهم و مخاطره آمیز در رشد انسان محسوب می‌شود به طوریکه می‌تواند هم فرصت باشد و هم تهدید.

مکاریان افزود: ساختار کشور ما با محوریت قوانین اسلامی و دینی است و تاکید بسیاری به صیانت نفس و تهذیب اخلاق در دوره جوانی شده است.

در این نشست از تعدادی از جوانان معلول برگزیده در حوزه‌های فرهنگی و هنری، نوجوانان» رای اولی «بی‌سرپرست تحت پوشش بهزیستی و کارکنان جوان فعال و عضو گروه مشاوران جوان اداره کل بهزیستی البرز با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از طرف مدیر کل بهزیستی استان البرز تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز