خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری کشور:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، اداره کل شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۸۱

با موافقت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری سطح سازمانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز به اداره کل ارتقاء یافت.

ایلنا: با موافقت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری سطح سازمانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز به اداره کل ارتقاء یافت.

به گزارش ایلنا در کرج طی حکمی از سوی سید صادق رضایی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، صفی‌الله رمضان خانی به سمت مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای صفی‌الله رمضان‌خانی

سلام علیکم

بر اساس ساختار سازمانی جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تأیید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری جنابعالی به سمت مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز منصوب می‌شوید.

هدف از ارتقاء سطح سازمانی کانون در استان‌ها از مدیریت به اداره کل وسیع‌تر شدن دامنه فعالیت‌ها، توسعه مراکز فرهنگی و هنری و تعامل هر چه بیشتر با استانداری و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان است و اصلیترین وظیفه شما اهتمام در انجام امور و توجه بیشتر به برنامه‌های مراکز فرهنگی، هنری و جذب کودکان و نوجوانان در این مراکز است که امیدوارم در انجام آن موفق و مؤید باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز