خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

البرز مهمترین قطب علمی کشور است

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۶۳

بیش از چهار هزار و 215 پروژه بخش کشاورزی به صورت متمرکز در سراسر کشور به بهره برداری رسید.

ایلنا: استاندار البرز نگرش امروز جهان به ایران از دریچه علمی را افتخاری بزرگ برای ملت ایران خواند و گفت: در شرایطی که نسل جوان کشور به واسطه توطئه دشمنان بر لبه تیز قیچی تحجر و دین ستیزی قرار دارند هر روز به قله های علمی جدیدی دست می‌یابند.

به گزارش ایلنا در کرج، اصغر عربیان با بیان این مطلب در مراسم افتتاحیه چهار هزار و 215 پروژه بخش کشاورزی که با حضور محمود احمدی نژاد در پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران در کرج صورت گرفت اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی با تلاش دولت و اراده دستیابی به مسیر رشد و تعالی را پیش روی برنامه‌های خود قرار داده اند به طوری که امروزه شاهدیم، ایران در حوزه دانش علمی به رتبه تک رقمی در دنیا دست یافته است.

وی افزود: برگ‌های پرافتخار علمی کشور در حالی با توان و اراده جوانان ایرانی ورق می‌خورد که هر لحظه در آماج تلاش و هجمه دشمنان با هدف دین ستیزی و عقل ستیزی که همان ستیز با انسانیت است، قرار دارند.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه شناخت امروز جهان از ایران به واسطه حضور فعال در عرصه‌های علمی و پژوهشی مسیر رشد و تعالی ایران اسلامی را هموارتر از گذشته می‌کند، خاطر نشان کرد: روزی که دانشمندان جوان ایرانی در حوزه هسته‌ای افتخار آفرینی کردند در سنین زیر 25 سال قرار داشتند که مایه افتخار و مباهات برای ملت ایران است.

وی تصریح کرد: وجه مشخصه ایران توان و اراده ملت آن است که امروزه توانسته تابلوی زیبایی از خواستن را در برابر دیدگان جهانیان ترسیم کند.

عربیان در ادامه از استان البرز به عنوان مهمترین قطب علمی کشور یاد کرد و گفت: این استان به واسطه استقرار و فعالیت بیش از 14 مرکز مهم ملی و بین المللی سهم ویژه‌ای در عرصه تولیدات عملی کشوردارد که امید است در آینده‌ای نزدیک شاهد تحول و پویایی بیش از پیش جوانان و نخبگان این استان در عرصه‌های علمی و پژوهشی باشیم.

گفتنی است در این مراسم بیش از چهار هزار و 215 پروژه بخش کشاورزی به صورت متمرکز به بهره‌برداری رسید.

رونمایی از 8 دستاورد شاخص تحقیقات کشاورزی و بهره‌برداری از نخستین گلخانه پیشرفته کشت محصولات تراریخته از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که با حضور رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی، معاون علمی و فناوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز