خبرگزاری کار ایران

با راه اندازی پورتال خدمات الکترونیکی استان البرز:

به روز ترین خدمات مورد نیاز در دنیای مجازی فرا روی کاربران خود قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۰۱

درگاه الکترونیکی خدمات استان البرز دامنه‌ای از خدمات را فرا روی کاربران قرار می‌دهد تا بر مبنای نیاز به هر آنچه مورد نیاز است در فضای مجازی دسترسی داشته باشند.

ایلنا: مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات از راه اندازی «درگاه الکترونیکی خدمات استان البرز» خبر داد و گفت: این پورتال به روز‌ترین خدمات مورد نیاز را در دنیای مجازی فرا روی کاربران خود قرار می‌دهد.

به گزارش ایلنا در کرج علی اصغر علی نیا با اعلام این خبر گفت: درگاه الکترونیکی خدمات استان البرز دامنه‌ای از خدمات را فرا روی کاربران قرار می‌دهد تا بر مبنای نیاز به هر آنچه مورد نیاز است در فضای مجازی دسترسی داشته باشند.

وی با اشاره به خدماتی که در پورتال خدمات الکترونیک فرا روی کاربران قرار می‌دهد، افزود: این درگاه از جستجو برای خرید یک کتاب تا رزرو بلیط، از خدمات الکترونیکی دستگاه‌ها تا دسترسی به حساب بانکی و.. را در فضای مجازی فراهم می‌آورد.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری البرز با بیان اینکه «درگاه الکترونیکی خدمات استان البرز» نیز به تازگی در سایت استانداری البرز بارگذاری شده است، عنوان کرد: لینک به وب سایت دستگاه‌های مختلف، ارائه خدمات الکترونیکی و بانکداری الکترونیک اولین گام در راه اندازی این پورتال بوده است.

وی افزود: این درگاه به صورت اختصاصی ویژه خدمات الکترونیکی استان البرز ایجاد شده و هر یک از دستگاه‌ها نیز با ورود به این پورتال می‌توانند ضمن ثبت آدرس وب سایت خود به درگاه خدمات الکترونیکی استان بپیوندند و علاوه بر بهره‌مندی از خدمات موجود، هر گونه خدمتی که دارند را در فضای مجازی به اشتراک کاربران بگذارند.

علی نیا در ادامه خاطر نشان کرد: به روز رسانی اخبار استانداری البرز در این درگاه زمینه‌ای را فراهم آورده تا کاربران همزمان با ورود به دنیای مجازی و بهره‌مندی از خدمات الکترونیکی در جریان آخرین خبرهای استان البرز نیز قرار بگیرند.

وی افزود: به زودی این درگاه تکمیل شده و کلیه دستگاه‌های استان البرز نیز به این پورتال خدماتی می‌پیوندند.

شایان ذکر است «درگاه الکترونیکی خدمات استان البرز» هم اکنون در سایت استانداری البرز به آدرس www. p-alb. ir بارگذاری شده است و دریچه‌ای جدید را در دنیای ارتباطات فرا روی کاربران خود قرار می‌دهد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز