خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرج خبر داد:

برنامه ریزی گسترده دشمن در جهت کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۱۳

شرکت حداکثری ما در انتخابات تضمین کننده استقلال و اقتدار بیشتر ایران اسلامی در سطح جهانی است.

ایلنا: فرماندار کرج گفت: دشمن در حال برنامه ریزی گسترده جهت کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای است.

به گزارش ایلنا در کرج مهدی ایران نژاد با بیان این مطلب افزود: حماسه حضور در انتخابات آتی از جمله وظایفی است که آحاد جامعه بر عهده دارند و در این راستا افراد تاثیر گذار جامعه باید در نهایت دقت و با برنامه ریزی برای افزایش حضور و انتخاب اصلح اطلاع رسانی کنند.

وی بیان داشت: امروز دشمن با برنامه ریزی خاص در جهت کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات وارد صحنه شده است و ما باید با حضور خود این توطئه دشمن را نقش برآب کنیم.

ایران نژاد حضور حداکثری در انتخابات را نشانه ارج نهادن به خون شهدا عنوان کرد و افزود: شرکت حداکثری ما در انتخابات تضمین کننده استقلال و اقتدار بیشتر ایران اسلامی در سطح جهانی است.

وی با اشاره به صحبت های رهبر معظم انقلاب که فرمودند رای به همه کاندیداها، رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی است تصریح کرد: خلق حماسه سیاسی در روز24 خرداد تمام نقشه های دشمنان را نقش برآب خواهد کرد و حضور حداکثری در انتخابات نشان دهنده دفاع از جایگاه ولایت می باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: شهروندان استان البرز، با حضور گسترده خود در 24 خرداد، حماسه ای سیاسی را رقم خواهند زد و برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان کرج خواهند افزود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز