خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

اعلام موجودیت نظام اسلامی ایران از حرکت حضرت امام (ره) سرچشمه گرفته است

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۴۹

انقلاب اسلامی ایران حرکتی بی نظیر در جهان بود/لزوم توجه به تحت شعاع قرار نگرفتن مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) با انتخابات پیش رو/میزبانی استان البرز از زائران مرقد مطهر امام (ره) به نحو احسن صورت گیرد.

ایلنا: استاندار البرز انقلاب اسلامی ایران را حرکتی بی نظیر در جهان ذکر کرد و گفت: اعلام موجودیت نظام اسلامی ایران از حرکت حضرت امام (ره) سرچشمه گرفته است که نظیر آن پیش از شکل گیری و بعد از آن در هیج جای دنیا مشاهده نشده است.

به گزارش ایلنا در کرج اصغر عربیان با بیان این مطلب در ستاد بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) که در استانداری البرز با حضور نماینده ولی فقیه در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه کرج، اکبریان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاونان استاندار البرز، فرمانداران شهرستانهای استان، مدیران و مدیران کل و همچنین فرماندهای نظامی و انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه فردی و حاکمیتی مردم و مسئولان در سالگرد ارتحال امام (ره) در قبال حرکت عظیم رهبر کبیر انقلاب اسلامی (ره) بسیار سنگین است چراکه فرصتی است تا دین خود را نسبت به ایشان ادا کنیم.

وی افزود: برگزاری باشکوه مراسم ارتحال حضرت امام (ره) در شرایطی که کشور در حماسه 24 خرداد خود را برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در سطح ملی و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح محلی آماده می کند، می تواند نشانه ای از حضور پرقدرت مردم در پیش از برگزاری رسمی انتخابات باشد.

همپوشانی مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در آستانه برگزاری انتخابات از جمله نکاتی بود که استاندار البرز به آن اشاره و یادآور شد: هرچند که تمام تاکید مسئولان بر تحت شعاع قرار نگرفتن مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) با انتخابات پیش رو است اما باید به این نکته توجه کنیم که ایران اسلامی در برابر آزمونی بزرگ قرار گرفته که نمونه حماسی آن را در سالهای انقلاب اسلامی و پس از آن با حضور قدرتمند رهبر کبیر انقلاب (ره) تجربه کرده است.

وی تصریح کرد: همزمانی بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) با برگزاری انتخابات تاثیرگذار ریاست جمهوری که چشم دنیا را به خود جلب کرده است، فرصت مناسبی است تا شور و نشاط وصف ناپذیری مردم در پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی به منصه ظهور و بروز برسد.

عربیان در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه میزبانی استان البرز از زائران مرقد مطهر امام (ره) باید به نحو احسن صورت گیرد، خاطر نشان کرد: تمهیدات و برنامه ریزی مسئولان ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) به گونه ای باشد که کمترین معضل و خللی در برنامه های مردم ایجاد نکند.

وی در پایان افزود: شور و شوق برگزاری این مراسم همچون ایام محرم و صفر که مردم به صورت خودجوش نسبت به برپایی هیئت ها و... سعی در برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم ها دارند، نکته ای است که در استمرار این حرکت فرهنگی ایفای نقش می کند که در این راستا نقش مسئولان تنها برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری هرچه بهتر مراسم است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان و برنامه ریزان قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز