خبرگزاری کار ایران

عزیز اکبریان:

ایجاد زیرساخت‌های انتخاباتی در کرج از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۸۷

شرایط خاص کلانشهر کرج ایجاد زیرساخت های انتخاباتی در آن را از حساسیت های بیشتری برخوردار می کند.

ایلنا: نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: جمعیت زیاد، وسعت جغرافیایی، وجود اقوام و اقشار مختلف و نزدیکی کرج به پایتخت ایجاد زیرساخت های انتخاباتی در این شهر را از حساسیت های مضاعفی نسبت به سایر شهرستان های دیگر کشور برخوردار می کند.

به گزارش ایلنا در کرج عزیز اکبریان با بیان این مطلب در جلسه ستاد انتخابات استان البرز که در فرمانداری کرج برگزار شد افزود: موقعیت های خاص کلانشهر کرج به لحاظ جمعیت زیاد، وسعت جغرافیایی، وجود اقوام و اقشار مختلف و نزدیکی به پایتخت، موجب می شود که ایجاد زیرساخت های انتخاباتی در این شهر از حساسیت های بیشتری برخوردار باشد.

اکبریان تصریح کرد: طبق گزارشات رسیده و بررسی های صورت گرفته تا کنون فرایند ایجاد مقدمات برگزاری انتخابات روندی مطلوب در شهرستان کرج داشته و سایت انتخابات این شهرستان سایتی مجهز است و کلیه تمهیدات لازم در آن اندیشیده شده است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: 70 درصد جمعیت استان البرز در مرکز استان یعنی کرج ساکن هستند و در این شهرستان 784 شعبه اخذ رای فعال خواهد شد از همین روی انتخابات و برگزاری آن در این شهرستان از پیچیدگی ها و حساسیت های خاصی برخوردار بوده و قیاس آن با سایر شهرستان های استان قیاسی نابرابر خواهد بود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در استان البرز گفت: بی شک ایجاد زیرساخت های انتخاباتی و موفقیت در محور مقدماتی فرایند انتخابات نوید بخش انتخاباتی پرشور و با حضور و مشارکت حداکثری در استان خواهد بود.

اکبریان تصریح کرد: آنچه باید در راس همه امور و اقدامات قرار گیرد تلاش در جهت تحقق حماسه سیاسی است تا این حماسه مهر باطلی بر توطئه ها و دسیسه های شوم دشمنان داخلی و خارجی باشد بنابراین همه مسئولان باید از هر تریبونی که در اختیار دارند استفاده کنند تا ضرورت حضور در انتخابات را برای آحاد مردم جامعه تبیین کنند.

وی تاکید کرد: مردم باید به این باور برسند که اگر در صحنه حضور نداشته باشند وضعیت از این هم بدتر خواهد شد و به ضرر خود آنها تمام خواهد شد بنابراین باید با حضور گسترده و همراه با بصیرت خود در تعیین سرنوشت کشور سهیم شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز