خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز در آیین افتتاح شبکه سیمای البرز:

راه اندازی سیما، البرز را از مستأجری پایتخت نجات می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۳۲

خلاء رسانه ای البرز با افتتاح شبکه استانی برطرف شد/فرهنگ غنی البرز با وجود شبکه استانی البرز، صادر می شود.

ایلنا-البرز: استاندار البرز رفع خلاء رسانه ای البرز به واسطه راه اندازی رسمی شبکه استانی را گامی مهم در جهت تحقق اهداف و برنامه ها در راستای توسعه و پیشرفت این استان ذکر کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، اصغر عربیان با بیان این مطلب در آئین افتتاح شبکه استانی سیمای البرز، همزمانی این رویداد مهم فرهنگی با ولادت باسعادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و سالروز آزادی فتح خرمشهر را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: با راه اندازی شبکه استانی سیما، البرز در بخشی از حوزه ها از مظلومیت نجات می یابد و می تواند ظرفیت های غنی خود را برای هم استانی ها و هم وطنان ایران اسلامی به نمایش درآورد.

وی افزود: نقش صدا و سیما بویژه سیما به لحاظ تاثیرات عمیق بصری خود بر مخاطبان از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است که می تواند با همکاری و همراهی تمامی مسئولان امر، خلاء رسانه ای سالیان گذشته را در این حوزه برطرف نماید.

این مسئول با تاکید بر اینکه به رغم وجود ظرفیت ها و پتانسیل های بالا در بخش های مختلف استان البرز نتوانسته است به جایگاه واقعی خود در کشور دست یابد، خاطر نشان کرد: ظرفیت های بی بدیل استان البرز در بخش های مختلف؛ فرهنگی، ورزشی، صنعتی، علمی، پژوهشی، کشاورزی، گردشگری و... از مؤلفه های بسیار مهمی است که به دلیل عدم وجود مرکزی همچون سیمای البرز به منصه ظهور و بروز نرسیده است.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تا امروز به دلیل عدم وجود سیمای مستقل استانی بخش کوتاهی از اخبار و توفیقات این استان در شبکه های سراسری منعکس می شد، گفت: با راه اندازی شبکه استانی البرز بخش قابل توجهی از مشکلات برطرف شده و می تواند برای همیشه البرز را از مستأجری پایتخت نجات دهد.

وی افزود: علاوه بر این مهم، اهمیت و نقش رسانه ها در حوزه فرهنگ بر کسی پوشیده نیست. در این راستا با توجه به وجود خرده فرهنگ ها در این استان که هم چالش و هم فرصت است می توان به گونه ای اقدام و برنامه ریزی کرد تا بتوان با تبدیل چالشها به فرصت، تابلوی زیبایی از «فرهنگ غنی ایرانی- اسلامی و انسجام اجتماعی» در سطح استان البرز ترسیم کرد.

فرهنگ غنی البرز با وجود شبکه استانی البرز، صادر می شود

دکتر عربیان این رویداد بزرگ فرهنگی در سطح استان البرز را گامی مهم در راستای فراهم شدن بستری مناسب برای انعکاس ظرفیت های نهفته البرز خواند و ادامه داد: ایجاد تعامل میان مسئولان دستگاه های مختلف اجرایی در سطح استان و تقویت نقاط قوت و رفع کاستی های موجود در ارائه خدمات بهینه به مردم مهمترین هدفی است که در قالب این رسانه در کنار همراهی رسانه های مکتوب و دیجیتالی البرز را به سوی قله های توسعه و پیشرفت سوق دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز