خبرگزاری کار ایران

صبح امروز طی مراسمی؛

صداوسیمای استان البرز کار خود را به طور رسمی آغاز کرد

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۲۳

افتتاح صدا و سیمای استان البرز می تواند نقش بسزایی در به فعلیت در آوردن کار کرد مثبت تنوع قومیتی در استان البرز باشد/تا چند روزآینده برنامه های صدا وسیمای البرز به روی ماهواره می رود.

ایلنا: معاونت صدا و سیما درامور استان‌ها گفت: افتتاح صدا و سیمای استان البرز می‌تواند نقش بسزایی در به فعلیت در آوردن کارکرد مثبت تنوع قومیتی در استان البرز باشد.

به گزارش ایلنا از کرج، در مراسم افتتاح رسمی شبکه استانی صدا و سیمای استان البرز که با حضور جمع زیادی از مدیران استانی، نمایندگان مجلس و حجت الاسلام کازرونی نماینده ولی فقیه در استان البرز، در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد، کیومرث طهماسبی با بیان این مطلب افزود: استان البرز با جای دادن جمعیت بسیاری از قومیت‌های مختلف در بافت فرهنگی خود از تنوع بالایی برخوردار است که می‌طلبد با بهره گرفتن از تمامی پتانسیل‌های موجود در استان، بالاخص صدا و سیما، از این فرصت کم نظیر فرهنگی، نهایت استفاده را در جهت انسجام وخلق حماسه ملی به عمل آورد.

وی با بیان این مطلب که وجود تنوع قومیتی در کشور، هم فرصت و هم تهدید است، گفت: اگر قومیت و تنوع فرهنگی، از اهمیت بالایی برخوردار نبود، دشمنان ما با هدف اختلاف افکنی، اینقدر به روی آن پافشاری و سرمایه گذاری نمی‌کردند.

وی با یادآوری مجدد این موضوع که انسجام ملی تنها در سایه وحدت و یکپارچگی خرده فرهنگ‌ها به دست می‌آید، اظهار داشت: بهترین نماد حماسه سیاسی مشارکت در انتخابات پیش روست.

این مسئول در ادامه با بیان این مطلب که صدا و سیما برنامه های مدونی در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی واستانی برای خود تعریف کرده است، بیان داشت: در آستانه برگزاری انتخابات از اول اسفند ماه تا پایان 24 خرداد ماه ماموریت یافتیم تا در 32 مرکز تلویزیونی و رادیویی برنامه های ویِژه ای را چه به طور مستقیم و چه در دل برنامه های معمول تولیدی در دست تهیه قرار دهیم.

وی با ارائه جزئیاتی از میزان برنامه های تولید شده در این خصوص گفت: تاکنون موظف شدیم 528 ساعت ویژه برنامه تلویزیونی در قالب 1056 برنامه مستقیم تلویزیونی، 2534 برنامه غیر مستقیم در دل برنامه های تولیدی معمول،در بخش خبری 825 خبر در صدا و سیما، 8920 آنونس رادیویی، ساخت 2457 ساعت در قالب 1776 برنامه در حوزه سیما و 1260 زیر نویس تلویزیونی تهیه و تولید کنیم.

طهماسبی در ادامه با بیان این مطلب که تا چند روزآینده برنامه های صدا و سیمای البرز به روی ماهواره خواهد رفت گفت: معاونت صدای صدا و سیما، قصد دارد پخش چندین ویژه برنامه خود را از طریق صدای البرز به روی آنتن ببرد که امیدواریم، تولید این‌گونه برنامه های مشترک با صدای استان البرز سبب ارتقای هرچه بیشتر جایگاه این رادیوی استانی در سطح کشور شود.

همچنین وی از مازندرانی مدیر کل صدا و سیمای استان البرز، به عنوان سابقه دار ترین مدیران صدا و سیما یاد کرد وبیان داشت: امیدواریم ایشان به واسطه تجارب بالا و ارزنده ای که در این حوزه دارد، با قبول این مسئولیت سنگین بتوانند منشأ خدمات ارزنده ای در صدا و سیمای این استان باشند.

لازم به توضیح است در مراسمی با حضور اصغر عربیان استاندار البرز، سردار احمدی مطلق فرمانده سپاه استان البرز، مازندرانی مدیرکل صدا و سیمای استان، قدیمی معاون توسعه استانی صدا و سیما، حجت الاسلام روحی عضو شورای خبرگان رهبری استان البرز و با اعلام افتتاح رسمی شبکه استانی البرز توسط پدر شهید حسین فهمیده، صدا و سیمای استان البرز به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

همچنین با افتتاح رسمی این شبکه استانی برنامه های این شبکه نیز از 8 ساعت به 12 ساعت افزایش پیدا خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز