خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان البرز:

600کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۱۹

از این مقدار مواد کشف شده؛ 388 کیلو گرم آن شامل 183 کیلو گرم تریاک و 205 کیلوگرم حشیش است که توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر طی دو عملیات جداگانه كشف شد. اخیرا قاچاقچیان مواد مخدر قصد داشتند این مواد را از استان‌های شرقی و جنوب شرقی وارد استان البرز و تهران کنند.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان البرز در گفتگوی خبری با اصحاب رسانه از کشف 600 کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری کلاهبردار مامورنما خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرج، سردار گودرزی با اشاره به کشفیات انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی استان موفق شدند 600کیلو انواع مواد مخدر را کشف و در این خصوص تعداد 7 باند بزرگ را شناسایی؛ منهدم و متهمانی را که در امر قاچاق،حمل و نگهداری مواد مخدر فعالیت داشتند دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند.

وی افزود: از این مقدار مواد کشف شده؛ 388 کیلو گرم آن شامل 183 کیلو گرم تریاک و 205 کیلوگرم حشیش است که توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر طی دو عملیات جداگانه كشف شد. اخیرا  قاچاقچیان مواد مخدر  قصد داشتند این مواد را از استان‌های شرقی و جنوب شرقی وارد استان البرز و تهران کنند..

سردار گودرزی همچنین از دستگیری تعداد 5 نفر قاچاقچی و توقیف 5 دستگاه خودروسبک وسنگین در این خصوص خبر داد.

وی در ادامه به دستگیری و جمع آوری تعداد یک هزار و 480 نفر معتاد تابلو، کارتن خواب و پرخطر اشاره و افزود: نا گفته نماند که در کنار قاچاقچیان،سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت وجود معتادان و کارتن خواب‌ها در برخی از محلات، به ویژه حاشیه شهرها یکی دیگر از موارد مهمی است که در کاهش احساس امنیت اجتماعی تاثیرگذارند؛ به این نحو که احساس ناامنی در محله، تنها به دلیل جرایم خشونت آمیز نیست بلکه ناهنجاری‌ها و رفتارهای اخلالگرانه چون اعتیاد، ولگردی و کارتن خوابی گذشته از اینکه عامل اصلی ترس و احساس نا امنی عمومی اند به نوبه خود قطعا زمینه رواج گسترده جرایم رانیز فراهم می‌آورند.

گودرزی اظهار داشت: باتوجه به نقش معتادان ولگرد و بی خانمان در آلوده کردن و نا امنی در سطح شهر؛ برآوردها نشانگر این است که قریب 75 درصد سرقت‌های جزء و توزیع کنندگان خیابانی توسط همین افراد معتاد انجام می‌گیرد و انتظار مردم جمع آوری معتادان و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز