خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های هفته گرافیک جهاد دانشگاهی البرز اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۴۸

فراهم آوردن فرصتی مناسب برای آشنایی دانشجویان با شیوه‌های نگاه گرافیستان خبره به موضوعات مختلف، ساخت انیمیشن بصورت عملی و هم اندیشی بیشتر با طراحان گرافیک ازجمله اهداف برگزاری هفته گرافیك است.

ایلنا: سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج جزئیات برنامه‌های هفته گرافیک که از یازدهم تا چهاردهم اردیبهشت ماه در این مرکز برگزار می‌شود را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، حسین آبین با اعلام جزئیات این برنامه‌ها گفت: این برنامه‌ها مناسب با هفته گرافیک ایران در مرکز علمی کاربردی کرج با هدف فراهم آوردن فرصتی مناسب برای آشنایی دانشجویان با شیوه‌های نگاه گرافیستان خبره به موضوعات مختلف، مروری بر آثار انجمن صنفی گرافیک توسط اساتید، آشنایی با تاریخچه آثار موشن گرافیک، ساخت انیمیشن بصورت عملی و تعامل و هم اندیشی بیشتر با طراحان گرافیک برنامه ریزی شده است.

وی در ادامه افزود: روز چهارشنبه، یازدهم اردیبهشت ماه نمایشگاه پوس‌تر جمعی از اساتید و اعضا ی برجسته انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با ارائه ۲۰ اثر از گرافیستانی که آثارشان در نمایشگاه‌های مختلف چاپ و در مناسبت‌های مختلف در ایران و خارج از ایران جوایزی را به خود اختصاص دادند، برپا می‌شود.

آبین در ادامه با اشاره به این مطلب که برگزاری کارگاه‌های ساخت انیمیشن از جمله برنامه‌های مهم و جالب هفته گرافیک این مرکز دانشگاهی است گفت: روز شنبه، چهاردهم اردیبهشت ماه، آثار موشن گرافیک و گرافیک متحرک که پل ارتباطی بین گرافیک و انیمیشن است نمایش داده خواهد شد و در ادامه کارگاه آموزشی در خصوص تاریخچه موشن گرافیک، معرفی افراد مطرح که دراین حرفه فعالیت می‌کنند و نحوه‌ تأثیر گذاری این حرفه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: دانشجویان بعد از برگزاری کارگاه آموزشی با تعیین موضوعات مختلف، حرکات انیمیشنی خودشان را به صورت صفحات وب نمایش داده و با حرکات انیمیشنی روی صحنه حرکاتی را ایجاد می‌کنند که در ‌‌نهایت عکس گرفته شده و به صورت انیمیشن به نمایش گذاشته خواهد شد.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج خاطر نشان کرد: اجرای این برنامه‌ها در ایجاد ایده‌پردازی، خلاقیت و نوآوری دانشجویان موثر است و همچنین باعث ترغیب و تشویق دانشجویان در رشته گرافیک خواهد شد.

وی در پایان گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۲۵۳۶۴۶۹ داخلی ۱۰۶ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز