خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان البرز:

مطبوعات و مسئولان سامانه‌های پیامکی بیشترین تخلفات انتخاباتی را داشتند

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۷۸

اصحاب رسانه خود را ملزم به رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی بدانند/ مسئولان این رسانه‌ها در کنار تذکر به کاندیداهای موردنظر به عنوان معاونت در جرم متخلف محسوب می‌شوند/ فعالان رسانه‌ای موظفند تا زمان تبلیغات مجاز و قانونی از هرگونه تبلیغ زودهنگام خودداری نمایند.

ایلنا-البرز: مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان البرز با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه خود را ملزم به رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی بدانند، گفت: بیشترین تخلفات انتخاباتی صورت گرفته در سطح استان در حوزه برخی از نشریات محلی، نمایندگی روزنامه‌های کثیرالانتشار استان و سامانه‌های پیامکی صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا در البرز، علی رضوان منش با بیان این مطلب در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان البرز و شهرستان نظرآباد تاکید کرد: رسانه‌های گروهی بویژه نشریات محلی و مسئولان سامانه‌های پیامکی باید توجه داشته باشند که این اقدامات تخلف محسوب شده و از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری می‌شود.

وی افزود: در این راستا مسئولان این رسانه‌ها در کنار تذکر به کاندیداهای موردنظر به عنوان معاونت در جرم متخلف محسوب می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد: فعالان رسانه‌ای در هر دو حوزه موظفند تا زمان تبلیغات مجاز و قانونی از هرگونه تبلیغ زودهنگام خودداری نمایند تا فضای انتخاباتی استان سیر قانونی خود را طی کند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج با اشاره به اینکه تاکنون سه نشریه محلی تذکر دریافت کرده‌اند، افزود: از اصحاب رسانه انتظار می‌رود با مدیریت صحیح عملکرد خود در کنار گرم کردن تنور انتخابات خود را ملزم به رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی کرده و از نشر هرگونه تبلیغات زودهنگام خودداری به عمل آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز