خبرگزاری کار ایران

روز گذشته/

تجمع اعتراض آمیز دانشجویان دانشگاه خوارزمی به فیلم موهن

asdasd

در روز گذشته دانشجویان دانشگاه خوارزمی علیه انتشار و پخش فیلم موهن در صحن دانشگاه تجمع کردند و اعتراض خود را علیه این اقدام استکبارانه نشان دادند

ایلنا - كرج: در روز گذشته دانشجویان دانشگاه خوارزمی علیه انتشار و پخش فیلم موهن در صحن دانشگاه تجمع و اعتراض خود را  علیه این اقدام استکبارانه نشان دادند بر این اساس بیانیه ای به شرح ذیل صادر شد:

به گزارش ایلنا دانشگاهیان دانشگاه خوارزمی اعم از اساتید- دانشجویان- کارکنان با حضور گسترده خویش بعد از اقامه نماز ظهر و عصر روز دوشنبه 3/7/91 از مسجد دانشگاه تا حرم مطهر شهدای گمنام دانشگاه با فریادهای کوبنده در اعتراض به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) انزجار خود را از طراحان این سناریوی صهیونیستی اعلام نمودند.

در این مراسم حاج آقا صادق رزاقی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه طی سخنانی ضمن محکومیت این عمل وقیحانه استکبار جهانی خاطر نشان کرد که این فیلم هیچ سند تاریخی ندارد و پیامبر عظیم الشان اسلام حتی در صحنه نبرد هم رحم داشتند. تمام جنگهای پیامبر (ص) دفاع بود.

حاج آقا رزاقی در قسمت دیگر از سخنانش گفت: اینجاست که مسلمانان باید خونشان بجوش آید به عقیده بنده این تجمع و جمع آوری ­طومار، به صورت یک برگ از دفاع ما از دین و انقلاب است.

در پایان مراسم بیانیه­ای به شرح ذیل قرائت و با فریاد ا.. اکبر حاضران تأیید شد.

بسم الله الرَّحمن الرَّحیم

((یریدونَ أن یطفئوا نور الله بأفواههم و یأبی الله إلّا ءن یتمَّ نوره و لو کرکه الکافرون))

یا رسول ا.. (ص)

پیش رویت دیگران صورت بر دیوارند نه چنین صورت و معنی که تو داری دارند

سلام بر تو ای والاترین خلق درگاه هستی که خداوند متعال، خود بر تو سلام و درود فرستاد و بر مومنان و ملائکه هم فرموده که او را درود و تهنیت فرستید.

چند سالی از جنایت جنون آمیز به ساحت مقدس قرآن کریم نگذشته که خبری أسفبار از اقدامی شنیع و وقیح و شرارت بار در ابعادی به مراتب گسترده تر انتشار یافت، اهانتی جاهلانه به ساحت نورانی مقصود حدیث لَولاک،حضرت محمّد مصطفی –صلوات الله علیه- در قالب قیلم سینمایی آمریکایی-صهیونیستی.چگونه این کوردلان ددمنش مرتکب چنین جنایت نفرت باری علیه شخصیت اول اسلام،که با شنیدن نام اطهرش لبان یک و نیم میلیارد انسان مترنم به صلوات و درود به حضرتش و خاندان پاکش میگردد،شده اند؟

جای شگفتی نیست از این شیطان صفتان_که به اذعان روشنفکرانشان بلایی بر سر مسیح(علی نبینا وآله و علیه السلام) فراتر از مصلوب کردن وارد کرده اند_ که با دست هایی آغشته به خون انسان های مظلوم و بی دفاع دست به چنین اقداماتی می زنند.

با پیشرفت روز افزون بیداری اسلامی و افزایش وحدت اسلامی بین آحاد مسلمانان احساس خوار غرب از ناحیه اسلام، جدی­تر شده و موج اسلام ستیزی وارد مرحله ای تازه گشته است؛ هر چند این فتنه انگیزی های دشمن کینه توز و زخم خورده جهت پدید آوردن تصویری خشن از اسلام شریف و مقابله به روند بیداری اسلامی با شکست صد در صدی مواجه شده است.گرایش رو به تزاید مردم جهان به دین مبین اسلام، و صحنه های اعتراضات شدید مردمی در کشورهای مسلمان ضمن عدم تحقق مقاصد پلید دشمنان، نویدبخش اضمحلال و نابودی قریب الوقوع آنان است.

اینک مسلمین جهان اعم از شیعه و سنی استوارتر و راسخ تراز هر زمان انزجار و برائت خود را از آمریکا، انگلیس، صهیونیسم بین الملل و حامیان ایشان ابراز میدارند و این امر سندی است بر بی ثمر ماندن کید دشمنان در تفرقه انگیزی بین مسلمانان:

((فانظُرکیف کان عاقبة مکرهم أنّا دمّرنهم و قومهم اجمعین))

متوهّمان نابکاری که با مستمسک "آزادی بیان"سعی در توجیه این اهانت مشمئزکننده و دیوانه وار دارند آگاه باشند که با مهندسی غربی واژگانی با بار معنوی مثبت –آن هم صرفاًجهت نیل به منافع و اهداف ظلمانی و شومشان_قادر نخواهند بود از وزر این جنایت گستاتخانه شانه خالی کنند.جمیع جهانیان باید بدانند که اسلام،مقدسات و اعتقادات مسلمین، خط قرمزند، و جاهلان مفرطی که از این حریم تعدّی کنند مضاف برعذاب درناک،در جهنّم آتش خشم و نفرت مسلمانان و آزادگان جهان در این دنیا محو خواهند شد:

((محمّد رسول الله و الذین معه اشدّاء علی الکفّار رحماء بینهم))

در خاتمه،دانشگاهیان دانشگاه خوارزمی با تبعیت از مقام رفیع ولایت،امام خامنه ای –حفظه الله تعالی- وهم صدا با سازمان ها،نهاد ها، و مراکز اسلامی سراسر جهان، ضمن عدم امتناع و رضا به عذر خواهی مقامات آمریکایی وغربی و صحنه هایی نمایشی از این سنخ، تفنر و انزاجار خود را از چنین اعمال و عاملان آن اعلام نموده و خواستار محاکمه عاملان مفسد این جریان در اسرع وقت متناسب با قباحت جرمشان می باشد.

همچنین شایسته است جهت جلوگیری از تکرار این چنین جنایات هتاکانه ای،قوانین جهانی عادلانه ای ثبت و وضع گردد تا تمامی اشخاص ملزم به رعایت آن باشند.

اللّهمَّ إنّا نشکوا إلَیک فقد نبینا_صلواتک علیه و آله_ و غیبة وَلِینا

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز