خبرگزاری کار ایران

علی نیکزاد:

بیش از 90 درصد سفرها از طریق حمل و نقل جاده ای انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۷۶

بر اساس آمار ها بیش از 90 درصد سفر ها از طریق حمل و نقل جاده ای انجام شده است / به رغم افزایش قابل ملاحظه سفرها سوانح رانندگی در کشور کاهش داشته است.

 ایلنا – البرز: وزیر راه و شهرسازی گفت: فعالیت مراکز مدیریت راه ها و استفاده از تکنولوژیهای نوین برای هدایت جریان ترافیک با توجه به حجم گسترده سفرهای نوروزی هموطنان؛ از طریق حمل ونقل جاده ای، در مدیریت موثر تر تردد در سطح جاده های کشور نقش بسزایی دارد.

به گزارش ایلنا در کرج علی نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان البرز که به منظور بازدید از روند اجرایی پروژه های بخش راه و شهرسازی استان انجام شد، از مرکز مدیریت راه های این استان بازدید و ضمن اشاره به این مطلب افزود: برای ادامه سفرهای نوروزی هموطنان؛ همه بخش های مختلف حمل و نقل در کشور از آمادگی لازم برخوردار هستند تا مسافران بتوانند با استفاده از امکانات موجود سفرهای ایمنی را از طریق جاده ای، ریلی، هوایی و یا دریایی داشته باشند..

وی گفت: بر اساس آمار بیش از 90 درصد سفرها از طریق حمل و نقل جاده ای انجام شده است که به رغم افزایش قابل ملاحظه سفرها با رعایت قوانین از سوی مردم و همچنین تلاش های همه دستگاه های دست اندرکار سفر، سوانح رانندگی در کشور کاهش داشته است.

وی ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده برای راه اندازی مرکز مدیریت راه ها در استان البرز، اظهار داشت: در راستای بهره گیری از تکنولوژی های حمل و نقل هوشمند علاوه بر این استان، در 28 استان دیگر نیز مراکز مدیریت راه ها فعال هستند و وضعیت ترافیک و تردد محورها را کنترل و با هماهنگی سایر ارگانها مدیریت می کنند.

شایان ذکر است در جریان این سفر معاون عمرانی استانداری البرز، مدیران کل حمل ونقل و پایانه ها، راه و شهرسازی، فرمانده پلیس راه استان و جمعی دیگر از مسئولین وی را همراهی کردند،.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز