خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و اشتغال استان البرز:

مردم نگران آذوقه شب عید خود نباشند

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۳۳

دشمنان به دنبال مسائلی مانند گرانی و کمبودها به صورت ساختگی و جنگ روانی در جامعه هستند تا جو روانی کشور را تحت تاثیر خود قرار دهند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استان البرز گفت: مایحتاج ضروری شب عید مردم در هفته جاری وارد بازار می شود.

به گزارش ایلنا در کرج امیر یزدی معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری، در حاشیه مراسم رونمایی از پروژه های سال 91 معاونت برنام ریزی و توسعه مدیریت که با حضور دکتر عربیان استاندار البرز، معاونین، فرمانداران، بخشداران، و جمعی از مدیران کل در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد اظهار داشت: با برنامه ریزی های بعمل آمده،کالای اساسی مردم تا شش ماه آینده نیز ذخیره شده است و مردم اصلاَ نگرانی از بابت مایحتاج شب عید نداشته باشند و مایحتاج ضروری مردم در شب عید از هفته جاری وارد بازار می شود.

یزدی تصریح کرد: در بخش تنظیم بازاراقدامات بسیار خوب و اساسی در سطح کشور انجام شده و ما هم در استان البرزبرنامه ریزی های جدی و جلسات کنترلی در این حوزه داشتیم، و هر آنچه که اقلام مورد نیاز مردم می باشد(گوشت،مرغ، برنج، روغن،شکر، میوه و....) ذخیره سازی شده و از هفته جاری وارد بازار می شود.

معاون برنامه ریزی در ادامه افزود: بازارها و نمایشگاه های بهاره نیز از دهم اسفند ماه شروع به کار می نماید و شهروندان می توانند با مراجعه با این نمایشگاه ها و بازارها اقلام مورد نیاز خود را با قیمت مصوب تهیه نمایند.

یزدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ایجاد جو روانی و کمبود به صورت ساختگی هستند، افزود: دشمنان به دنبال مسائلی مانند گرانی و کمبودها به صورت ساختگی و جنگ روانی در جامعه هستند تا جو روانی کشور را تحت تاثیر خود قرار دهند.

یزدی با بیان اینکه مردم همیشه حامی انقلاب و پشتیبان ولایت فقیه می باشند و این مهم را در راهپیمایی روز 22 بهمن همه جهانیان به عینه دیدند، افزود: در راهپیمایی 22 بهمن به رغم تمام مشکلات مردم حضور پر شکوهی را داشتند که این ارادت مردم، به نظام و رهبری را نشان می دهد و این وظیفه و رسالت مسئولان را سنگین تر می کند و امروزه تلاش مسئولین این است که اثرات این تحریم ها را کاهش دهند و بار تحریم ها را از دوش مردم برداریم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز