خبرگزاری کار ایران

با حضور روسای علمی و متولیان صنعت کشور و استان البرز برگزار شد:

مراسم گرامی‌داشت پیوند صنعت و دانشگاه در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۲۵

مراسم جشن فارغ التحصیلی نخستین دانش آموختگان مرکز آموزش علمی کاربردی زر برگزار شد / با مدیریت صحیح زمان کشور قادریم قبل از 1404 به تمامی برنامه ها و چشم اندازهای پیش بینی شده خود دست پیدا کند.

مراسم جشن فارغ التحصیلی نخستین دانش آموختگان مرکز آموزش علمی کاربردی زر با حضور مرتضی سلطانی رییس هیئت مدیره گروه صنعتی و پژوهشی زر، حسینی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز، علی صدری رئیس خانه صنعت معدن و جوانان ایران، سعادتی مدیر کل استاندار البرز، مس فروش رئیس صنعت، معدن و تجارت استان البرز، عیوض زاده رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی زر و جمع کثیری از اساتید و دانشجویان این مرکز در محل سالن همایش های این گروه برگزار شد.

به گزارش ایلنا در کرج در این مراسم مرتضی سلطانی در ابتدای سخنانش امنیت، آرامش و پیشرفتهای امروزی جامعه را مدیون خون شهیدانی همچون شهید همت دانستند که در دوران دفاع مقدس از خاک این سرزمین حفاظت کردند.

رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی و پژوهشی زر همچنین با تبریک به دانش آموختگان زر آنان را به کسب تحصیلات بیشتر و خدمت به صنعت کشور دعوت و بیان کرد: صنع غذا امروزه یکی از ارکان تولید کشور است که آینده این صنعت صرفا با حضور نیروهای دانش بنیان می تواند به بهترین نحو رقم بخورد.

سلطانی با بیان اینکه سرمایه هر شرکتی نیروهای انسانی کارآمد آن است، از مدیران دانشگاه و شرکت زر خواست تا اقدامات لازم جهت اولویت گذاری در جذب و استخدام فارغ التحصیلان را انجام دهند.

حسینی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز نیز با تقدیر از زحمات سلطانی در عرصه های صنعت و علم، وی را از پیشتازان و الگوی برتر عرصه صنعت دانسته و پیوند علم و صنعت را از مهمترین نیازهای پیشرفت کشور و رسالت اصلی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور عنوان کردند.

لازم به توضیح است در این مراسم دانشنامه فارغ التحصیلی توسط مرتضی سلطانی،حسینی و سایر مسئولین حاضر در مراسم به دانش آموختگان مرکز علمی کاربردی زر اعطا شد.

احداث ساختمان جدید مرکز علمی - کاربردی زر

همزمان با جشن فارغ التحصیلی اولین دانش آموختگان مرکز علمی کاربردی زر، مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید این مرکز نیز در محل قاسم آباد شهرستان ساوجبلاغ با حضور مرتضی سلطانی، حسینی، و جمعی از میهمانان برگزار گردید.

مرتضی سلطانی رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی و پژوهشی زر در این مراسم ابراز امیدواری کرد که صنعت کشور در آینده ای نزدیک بطور کامل با دانشگاه پیوند عمیق و ناگسستنی بخورد.

وی در پایان تاکید کرد که با مدیریت صحیح زمان، کشور قادریم قبل از 1404 به تمامی برنامه ها و چشم اندازهای پیش بینی شده خود دست پیدا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز